Hej hopp!

2010-11-07 | 21:15:03 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Orkar inte skriva något nu ska strax hoppa in i duschen, men ska berätta allting snart, okej inte allt men haha! Jag träffade alltså min mejlvän som jag hade mejlat med i över en månad som nu flyttat till Sundsvall och kommer från Jönköping. Men snart kommer det mera! Men jag tog typ inga bilder för jag är sämst och har honom i mitt minne istället. Men han har världens finaste krulligaste hår, fast det sa jag aldrig men ändå. Lockigt hår är finast!
Nu ska jag hoppa in i duschen. Nu får ni vänta med spänning på fortsättningen hehehe! Tur när det går bra med att träffa människor, det är det bästa speciellt när man vet redan efter några dagar att man är lika varandra och kan skratta och vara knasiga liksom! PÖSS

marie

hi hi, så roligt!



Men du vet du vad jag kom på, till helgen, du ska på lullens party va? då kan du ju komma hit och kolla in min koja/lägenhet! :)

(och dricka vin ;)

2010-11-07    21:52:09    http://lillbrun.blogg.se/
sofia schöön

my my! :D

2010-11-07    23:28:01    http://sofiazim.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback