Fredag och bilder från när jag var 14 år och 15 år.

2010-11-12 | 14:11:11 | Direktlänk | Barndomen | 1 Kommentarer
Jag klev upp vid elva, har redan städat en massa så nu har jag tråkigt och har ingenting att göra, ska rasta hundar, skriva ett brev och hitta på lite saker för att fördriva tiden, byta kläder och duscha kanske också.  Men jag kan bjuda på lite gamla bilder så länge! Eftersom jag har tänkt lägga upp bilder från tonåren, eftersom jag är 20 nu, så blir det lite mer gamla bilder nu!

Det var supervarmt ute, jag hade fina röda converse, jag var kär.
Jag och min hund vid Hörnsjön.
Jag var bara en kär tjej med ett kanske inte så bra psyke så att säga.



Här gick jag kanske i nian och hade spagettiarmar, jag kan väl inte säga att jag mådde bra precis.  Jag saknar heller inte den där tiden. Bättre att vara bra som jag är!



I 8an så var jag en ängel på skolavslutningen,fniss.




Vi var vid Höga Kusten innan vi skulle åka till Sundsvall en sommar när jag var 14.



Det här togs i slutet på Juli, innan vi hade vart på Storsjöyran, men min mamma hade hunnit bli inlagd igen.. Tur att hon är frisk idag!



Jag hade det fluffigaste håret i världen nästan.



Jag  umgicks med min fina voff-voff!



Började exprimentera med olika stilar och matchade inte vidare värst bra, hade stjärnor under ögonen. Kunde ha min systers kläder och köpte typ kläder från barnavdelningen heheheh.


Mådde väl inte så himla bra heller, eftersom jag blev mobbad i skolan men det blev ju värre i nian...

Fortsättning följer!

c

har du på allvar blivit mobbad, som liksom.. utstött? ): åh fy! det visste jag inte ): same here, eller.. jag vart väl aldrig märkbart mobbad sådär - det var mer KÄNSLAN av att inte passa in som gjorde att jag blev blyg,osäker&till slut fick ätstörningar. usch. om vi hade haft varandra istället ): på den tiden man var sådär vilsen.. btw, DU ÄR FINARE NU än bilden där du ser väldigt smal ut och faktiskt inte ut att må så bra ): <3

2010-11-12    15:02:19    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback