Söndagens slappa klädsel.

2010-05-09 | 19:28:00 | Direktlänk | Dagens outfit | 3 Kommentarer






Den blå slappa t-shirten köpte jag också igår på den där second hand butiken. Just nu är jag hemma hos min syster Sanna och senare ska vi promenera hem till Robert, för han ska färga Sannas hår hehe och jag ska köpa en glass, jag som har vart sugen på glass hela dagen hehe. Har smakat den där nya  polka marabou chokladkakan nu och den var smarrig som tusan! :) Sen när jag kommer hem vid tio tiden ikväll, blir det väl datanördande som den nörd man är heh. I dag har det också vart fin väder och är fortfarande fint väder :). Kommer bättre bild på t-shirten någon annan gång.

Puss


Lenita

låter som om du har en fin söndag. jag åt också glass idag när jag och pappa var ute och promenerade på djurgårn. calipoo cola :*

på tidag får du brev, för jag postade idag, men det var inte tömning förens imorgon.

2010-05-09    21:43:46    http://prozac-vs-heroin.blogspot.com/
Little Peaché

sv: ja de är himla inspirerande de där kvinnorna!



kram på dig

2010-05-10    11:23:55    http://littlepeache.webblogg.se/
nicolina

idag har jag gått runt i mysbyxor, love it..

2010-05-10    16:34:51    http://somettbrevutanslut.wordpress.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback