Söndagens klädsel med en massa bilder på mig och lite zoya voffvoff.

2010-05-30 | 15:13:30 | Direktlänk | Dagens outfit | 4 Kommentarer










1.Jag vet att mina ögon ser konstiga ut och att jag ser lite tjockis ut, men jag bjuder på den här bilden ändå! I natt sov jag bara 6 timmar, för jag kunde inte somna och idag är jag tröttis, men då kommer jag ju somna tidigt i alla fall. Bjuder på resten av bilderna och jag borde färga håret snart igen, man borde så mycket.
I dag har jag bara vart på en liten loppisrunda med Erika, gosat med hundar, suttit ute i solskenet, suttit vid datorn, det är sol just nu, det har regnat massor idag också eller okej,bara några skurar. Tänkte baka cupcakes idag, men får se hur det blir med det, ska gå och göra tårta nu snart, det är ju morsdag idag och just nu är jag hungrig som tusan, får bli något att äta snart. I dag blir det Janssons till middag, mumsigt värre. Har ätit en sandwich glass idag också vid hamnen, gottigt. Får se vad som händer idag mer. Borde duscha och renbädda idag åtminstone.

PS: Kom ihåg att tävla HÄR och kika in mina auktioner på tradera HÄR. Billigt är det!
Puss.



Erika

Vi hade tur som slapp regnet på vår loppisrunda =)

2010-05-30    20:13:39    http://morgondimma.blogg.se/
/C'

sluta säg att du ser tjockis ut, du gör inte det! du är fin som du är <3

2010-05-30    20:49:13    http://differentways.blogg.se/
Hanna

Vilket gull du är!

Inte ett dugg konstiga ögon. Puss!

2010-05-30    22:43:51    http://helh.blogspot.com
Emma

Gullig vovve du har !

sv: jo, jag tyckte det, haha (:

2010-05-31    08:21:07    http://whatcolourhasthesoul.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback