Knasfrågor jag snodde ifrån någons bilddagbok.

2010-05-25 | 21:57:49 | Direktlänk | Blandat | 4 Kommentarer

vilken frukt åt du senast?
minns inte när jag åt frukt senast, så jag får väl ta mig  en frukt ikväll!

hur ofta äter du plockgodis?

det händer väl då och då.


vilket djur hade du varit, om du fick välja?
vet inte, kanske en voff voff.

tror du att du kommer att få leva ett till liv?
kanske, men jag tror inte det.

är du värd mer än andra människor?
haha, verkligen inte!

vilken familjemedlem står dig närmast?

ingen särskild, men pappa och Sanna kanske.


vilket barnprogram är roligast?
Tittar inte så mycket på barnprogram, så jag vet inte.

har du varit på en gayklubb?
hihi ja!

äter du kanterna på brödskivan?
ja!

är du vegetarian/vegan?
nej, egentligen inte eftersom jag äter fisk.

har du en egen lägenhet?
nej, men någon gång i framtiden!

vilken kamera har du?
ingen egentligen, min systers gamla gamla kamera som inte är så bra. när jag har mer pengar ska jag köpa mig en ny.


vad vill du bli kallad?
mitt egna namn.


vad hade du hetat, om du fått välja?
vet inte.

om du skulle återfödas: skulle du vara kille eller tjej?
tjej hoppas jag eller kille vore spännande!

vad gör du just nu, i denna sekund?
skriver den här listan.

vilka sidor och program är du inne på just nu?
bloggis.

hur många timmar sov du inatt?
för många?

vilken tid gick du upp imorse?
alldeles för sent.

hur många har du på msn?

30 kanske.

hur många tjejer/killar?
ingen aning.

hur många blommor har du i ditt fönster?

en hög faktiskt just nu, kanske 6 stycken eller så.

vattnar du dem själv?
näää haha, bryr mig typ inte om blommor, mamma brukar få vattna dem hahaha.

te eller kaffe?

te, fast kaffe är gott också.

laddar du ner film/musik olagligt?

fniss.

eller lyssnar du via spotify?

ja såklart!

är du inne på msn?

nej orkar inte med msn just nu, men borde orka det.

vad har du för påslakan?
orkar inte gå och kolla.

vart är du just nu?
i datarummet.

sitter du på en stol från ikea?

nej.

tuggar du på något, isåfall vad?
nej.

när städade du ditt rum senast?

minns inte.

när träffade du din morfar senast?
i somras, alldeles för längesedan!

har du nån sjukdom?
ja, en hudsjukdom, hoppas jag inte har några fler sjukdomar bara, haha man vet ju aldrig!

vad händer i höst?
ingen aning, förhoppningsvis roliga saker.

vad är du i stjärntecken?

vågen.

vilken film såg du på bio senast?

i love you philip morris.

rött och svart eller vitt och grönt?

allt om jag får välja haha!


frukt eller godis?
båda!

vad äter du till frukost?
helt olika, men oftast mackor och något att dricka till.

vilken typ av film gillar du?

kärleksfilmer och andra filmer.

och vilken gillar du inte?

skräckfilmer.

 

vilka är din favoritlåtar just nu?
har inga särskilda.

om du blev gravid nu, vad skulle du göra då?

Skulle inte bli gravid nu, haha, så länge man inte har sex så blir man ju inte gravid och sen finns det ju kondom också eller andra skydd. Men skulle jag bli gravid så skulle jag väl få panik antar jag.

brukar du tejpa över din mun?

hah,va?

var du på dreamhack?

nej, verkligen inte


hur ser dina strumpor ut, är de sexiga?
hahahahahahahah, strumpor är väl aldrig sexiga??

hur ser dina underkläder ut?

ingen bh just nu, men trosorna är blå med en rosett på.


/C'

sv; dina kommentarer gör mig så g l a d!! känns tjatigt att jag skriver det jämt men så äre ju ;*

2010-05-25    22:46:40    http://differentways.blogg.se/
Becca

Haha sexiga strumpor... det skulle jag vilja se :D



TACK sötaste Lisa :D <3

2010-05-26    12:17:53    http://beccatroll.blogg.se/
kajsa

Jag har inte varit på gayklubb. det måste åtgärdas.

2010-05-26    20:01:31    http://whatsupsthlm.se/aenigma
Tuva

haha vad var det för männska som gjort dessa frågor?

2010-05-26    21:06:09    http://lonesomemama.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback