Fin,fin lördag.

2010-05-30 | 01:38:39 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Var på en massa loppisar med pappa idag, fyndade tre blommiga koppar och en grej att ha tepåsen på, onödig liten sak, men den var himla söt så. Allt för 16 kr sammanlagt, det kallar jag fynd :). Var sedan på ÖOB, köpte en chokladkaka heh, choklad är livet. Åt tacos till middag, smarrigt värre och drack kaffe+ en kanelbulle, så många och det blir här märker jag. Åkte hem till min syster där vi slappade, jag bakade kladdkaka med marshmallowsfluff, mysigt! Tittade på en massa klipp på Youtube,åt godis, kikade lite på en Clintan film, fast ingen utav oss kom in i filmen eller var på rätt film humör, så det blev mer slappande och sen spelade vi vänd tia och finns i sjön. Nyss kom jag hem och nu dricker jag koffeinfritt te och har ätit några kvällsmackor, egentligen ska man ju inte äta precis innan man går och lägger sig, men äsch. Var knasig hemma hos min syster också som vanligt haha, stod i hennes spegel och gjorde konstiga miner och skrattade åt mig själv. Tog även fula bilder också haha. Sen cyklade jag hem i dimman och det var kallt värre, fan vad jag skriver och igen. Lyssnar på fin,fin musik just nu, ska läsa lite bloggar, sen hoppa ned i sängen, för i morgon blir det att gå upp "tidigt" för att sedan dra iväg på en liten trevlig loppisrunda med min vän Erika. Jag går och lägger mig sent som vanligt, men sova kan man göra i graven haha :).


Bild på Zoya och Ally som vi är barnvakt eller ja, hundvakt åt i helgen, då min äldsta syster befinner sig i huvudstaden. Suddig bild javisst.

Puss

Erika

Ja, smsa mig när du kliver upp. Det blir finemang =)

2010-05-30    08:37:13    http://morgondimma.blogg.se/
bea

å, hundvakt, va mysigt

2010-05-30    10:19:27    http://beatasbilder.blogg.se/
Linda

sv; haha, ja det kanske stämmer. Fast jag var iofs helnykter eftersom jag inte dricker. :P

2010-05-30    10:25:54    http://rosettflickan.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback