Dagens loppisfynd för 20 kr

2010-05-30 | 15:16:50 | Direktlänk | Fina små saker | 5 Kommentarer


Finfin men man ska inte ha blå bh under hehe, köpte en fin t-shirt också för en tia, men den var för liten :(, men tio kronor är ju inte så mycket, trist att den var för liten dock, men men. Inte lätt att veta, då man inte kan pröva. Tur jag kunde ha den här i alla fall :). Hej bajsaxlar också, men äsch, måste lära mig gilla dem nån gång. De ser ju för tusan tjockare ut på bild än i verkligheten, knasigt!

beabea

nice.

Ja, den var bra :)

2010-05-30    20:04:43    http://peterstormare.blogg.se/
Erika

Den ser jättefin ut!

Trist att tröjan var för liten.

2010-05-30    20:14:00    http://morgondimma.blogg.se/
felicia

Vad fint! Ja, men ibland tycker jag att jag är så ful på bild att jag bara vill gråta. Men sen ser man ju inte alltid likadan ut som i verkligeheten. Det kan faktiskt skilja ganska mycket ibland. Men precis som dåliga hårdagar har man dåliga fotodagar. Och dina axlar är så fina så.

2010-05-30    21:22:07    http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Hannan

himla tjusig!

2010-05-30    22:17:54    http://musikpolis.blogg.se/
Tina

Hej!

Vilken fin blogg du har, du verkar vara en riktigt söt och rolig tjej! men jag blir så ledsen när du skriver så dumt om dig själv, du är inte tjock och du ser inte tjock ut på någon av bilderna. Var stolt över dig själv och hur du ser ut, Vi tjejjer ska kunna ha lite att ta i utan att behöva ursäkta oss för det! Och vi ska inte behöva ha dåligt samvete för att vi äter gott ibland.

Fortsätt att vara du, för det är det vi gillar med din blogg :)

2010-06-02    19:39:55   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback