Tisdag och oj vad tråkig mina rubriker har börjat bli så Tisdag i Skene får det stå istället, fast det lät väl också rätt trist,fniss.

2010-03-30 | 11:39:54 | Direktlänk | Tankar | 6 Kommentarer
Resan gick finfint och när jag var framme vid elva så var jag dödstrött och sen åkte vi bil typ nästan en timme till för att komma till Skene och när vi var hemma så blev det goseligosgos och Levi fick inte så många timmar sömn inatt, stackarn hah. Nu är han på skolan och jag sitter vid hans enorma dator och han har ju en enorm säng också, som är himla gosig. Han är minst lika gosig som vanligt och lika helt fantastisk underbar, världens finaste Levi <3. Nu ska jag svara på kommentarer tänkte jag och sen gå och få något i min lilla mage och jag luktar svett som tusan, tänkte ni ville veta det hahaha, luktar man! Men det botar man snabbt med lite vatten och deo, haha. Fin dag är det idag också, soligt och finfint, eller halvsoligt typ, men ändå!

Dessutom så är snön typ helt borta här, känns lite galet! I norrland har vi ju fullt med snö och jag tog mina vinterskor hahaha, men jag har mina tygskor med. Nu lyssnar jag på Those dancing days och borde äta något,men jag ska snart, har fastnat i bloggläsar träsket haha, tur det finns bloglovin i alla fall :).

Puss.

Suneeta & hunden Chanel

cool blogg du har!!

2010-03-30    12:03:56    http://chanelsuneeta.blogg.se/
Lenita

vad bra att resan gick bra! :)

haha, kom på sen att jag glömde skriva ner hans adress, smarto alltså. du kan väl skcika den igen, sänd den i ett bdb-meddelande om du inte vill skriva den i min blogg.

2010-03-30    12:04:07    http://prozac-vs-heroin.blogspot.com
Anonym

Hur träffades du och din man? Vill veta mera! Vem är han, hur gammal är han, vad gör han? Berätta berätta.

2010-03-30    12:23:54   
maria

Åh tack så mycket! det ska jag ha <:

jaa det var det allt <:

puss

2010-03-30    12:33:01    http://mkms.blogg.se/
m

underbart. ni verkar otroligt fina tillsammans :*

jag har varit frånvarande ett tag, tänkte komma tillbaka nu. och skriva brev till dig också va.

hjärta.

2010-03-30    17:08:51    http://tuvatrasslig.blogg.se/
nicolina

myspys. & jag luktar också svett, uhu! ska in och duscha strax haha... & ja, bloglovin är en grymt bra grej.

2010-03-30    17:46:52    http://somettbrevutanslut.wordpress.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback