Här sitter jag denna lördagnatt och gör inget speciellt, lyssnar på trevlig musik på spotify och önskar att jag inte var ensam och denna lördag har vart rätt ensam, men rätt så fin ändå.

2010-03-07 | 00:35:53 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Läst alla bloggar nu som jag brukar läsa, det var många som inte hade uppdaterat, så gick rätt snabbt den här gången, ja, jag är gammaldags och har alla bloggar sparade i mina bokmärken, för det är så himla mysigt att gå igenom alla och läsa dem tycker jag, men någon dag ska jag lägga till alla i bloglovin istället. Idag har jag mest bara tagit det lugnt eftersom jag inte mått så himla bra, haft ont lite här och var, promenerat och lekt med hunden+gosat med henne, min hund är mysigast i världen, lagat smarrig gryta, ätit goda chips, fast dom jag åt igår var godare, det var extrapris så vi köpte två olika, båda var solchips, mmmmm så goda, och de ena var bara vanliga potatischips med en nypa salt stod det, så sjukt goda. Tittade på Melodifestivalen med mina föräldrar. Hängt i mina långkallingar, myspysigt, fast nu har jag mjukisbrallorna på mig istället,druckit två stora koppar te, saft och nu funderar jag på en alvedon igen, har fått ont i magen igen. I morgon om det är lika fint och soligt ska jag och pappa ta en liten promenix med hunden och jag ska laga till hemgjord pizza, helt ifrån grunden, det blir nog smarr värre. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på längre. I morgon blir nog en fin dag hoppas jag och eftersom våren verkar vara påväg nu med solsken och varmare ute så blir det en lite vårig bild.



Mysigt att sitta ute i vårsolen med en bok, bild ifrån April 2009,snön var fortfarande kvar, eftersom jag bor i norrland hehe, och mina blåa chinos var mycket finare då än vad de är nu, hehe, helt slitna så jag använder dem typ aldrig längre, fast har ju aldrig byxor på mig heller typ förutom ibland. Men sällan är det.


Puss.

Linnsejj

sv: Tack snälla! :D Jag blir verkligen jätteglad!

2010-03-07    09:55:33    http://linnsejj.blogspot.com
Rebecca

Det kan vara ganska skönt att vara ensam ibland tycker jag. Tid för eftertanke liksom.

Mysigt att läsa i vårsolen, april är inte långt borta nu! :)

2010-03-07    09:59:35    http://hallonsemla.devote.se
Sanna

Sitta i vårsolen och läsa vore inte helt fel!

2010-03-07    10:06:01    http://sannakumlins.blogg.se/
Hanna

Mysigt med bloggar sparade som bokmärken! Jag minns när jag bara kände att nu blev det för mycket och skaffade Reader istället. Praktiskt men helt plötsligt prenumererar man på hur mycket bloggar som helst.



Den där bilden är bara härligast.

2010-03-07    16:24:27    http://helh.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback