Fredagens klädsel och en finfin vattenkanna som pappa och jag fyndade på Second hand idag.

2010-03-05 | 18:55:07 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer






Idag åt pappa och jag lunch på Sångkocken här i stan, jag åt enchilladas med bönor och ost, drack typ världens godaste mineralvatten som smakade äpple, sen gick vi runt på stan och vi hade en 100 kronors check på H&M så jag köpte 3 strumpbyxor, jättefina är dem! Prickiga,randiga och ett par med hjärtan på, åh nu vill jag ännu mer ha sommar, men våren är ju påväg nu i alla fall och nu ikväll blev det hemgjord tacopaj som råkade bli lite bränd, men den blev bra ändå och jag är trött som tusan, för jag somnade inte förrän halv fem inatt, usch och fy på det. Började läsa Fågeln som vrider upp världen igår och den verkar finfin, Haruki Murakami i mitt hjärta! <3. Den där klänningen som jag har på mig idag, den är sjukt stor och himla gosig,jag har självlockigt hår idag eftersom jag duschade i morse. Ikväll blir det tv-tittande, hundpromenad. Slappt helt enkelt :).

Hoppas ni har en bra fredag,för det har jag. Nu ska jag bara mysa hemma med mina föräldrar resten av kvällen.

Puss!

Daniel

Gud så snyggt! E ju galen i second hand.. perfekt färg för dej oxå!!!!!!

2010-03-05    20:48:13    http://danielfagerholm.webblogg.se/
Erika

Sångkocken är bra.



Jättesöt vattenkanna =)



Japp, framöver ska vi ta en tur till långviksmon =)

Har du lust att ta en fika till veckan?



Kramen!

2010-03-05    21:18:00    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback