En lista bara som jag fann i en blogg, i bristen på något att göra.

2010-03-07 | 01:33:29 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
HIHI, Jag vet inte,gick i fyran och var liten tjej och blev retad för första gången i mitt liv ute på skolgården och storgrinade och vet inte varför dem gjorde det och jag visste ju inte att allt skulle bli mycket värre sen.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Ska kolla i bloggen!!!!! http://popflickan.blogg.se/2009/march/sunday-morning.html#comment

3) FEM SNACKS DU GILLAR
naturchips <3<3<3
geisha
popcorn
lösviktsgodis
kakor fast det är väl inget snacks men ändå!



4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Haha kan typ inga sånger utantill haha.

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
1. Bjuda mannen i mitt liv på en resa till Paris!
2. Shoppa litegrann!
3. Flytta härifrån
4. Resa massor
5. Äta lyxmiddag med min kära!

6) FEM DÅLIGA VANOR
1. Jag skjuter upp saker och ting.
2. HAHA, jag brukar dra ned byxorna och trosorna innan jag ens kommit till toan fast det gör jag bara när jag är ensam! Fast det är väl ingen dålig vana? Det är ju ingen som ser mig ju.
3. Jag brukar gå på toa med öppen dörr hemma hahahahah. Så trygg är jag hemma höhöhö.
4. Sova för länge
5. Äta för mycket onyttigt ibland men vafan man lever ju bara en gång! Haha äsch, det här var ju så svårt ju!

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
1. Hångla
2. Fika
3. Baka
4. Skriva brev
5. Åka tåg

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
1.  Sån där byxdress, fast jag passar inte i dem så är typ mest därför.
2. Stringtrosor de är ju så jävla obekväma!
3. En sån där JL tröja som var typ mode förut, tror inte de är det nu.
4. magtröja för jag gillar inte min mage.
5.hiphop kläder haha.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
1. kamera
2. dator så jag kan läsa bloggar hihihi och jag orka inte vara så seriös fast jag är väl seriös men ändå haha.
3. penna och papper så jag kan skriva brev hihi
4. böcker så jag kan läsa fina böcker :*
5. väskor hihi för jag är väskbögen! Öh, det här var ju svårt.

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN
HAHA, de som känner sig manade får göra det!

nahi

den tar jag, hihi :)

2010-03-07    09:42:37    http://valentinacherib.blogg.se/
Hanna

Åh, apropå att dra ned trosorna och byxorna så gjorde min före detta bästis det en gång (i mindre skala, men ändå). Åh, det var det roligaste någonsin. Hon skulle gå ut ur hemkunskapssalen och in på toaletten utanför, och så drog hon ned gylfen och drog ned byxorna och promenerade ut till toaletten. Utanför satt en kille med sin mamma och skulle ha utvecklingssamtal. Håhå, jaja!

2010-03-07    16:48:01    http://helh.blogspot.com
Marikka

Jag sklle inte heller klä mig i något av dina fem alternatv i FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I.

2010-03-07    20:34:50    http://magistra.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback