Tisdag

2010-06-23 | 00:43:39 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Idag var en tråkig dag, hade inte mycket att hitta på, ingen fantasi heller, kände mig mest melankolisk hela dagen tills jag träffade Erika för en lång promenad, alltid lika trevligt! Då blev jag genast på bättre humör. Orkade inte ens laga mat haha, blev havregrynsgröt till middag, men det funkar ibland. Har läst en massa i Skärgårdsdoktorn idag, älskar den boken och serien! Tittat på Sex and the city, läst bloggar som vanligt, budat på en mysig tröja på tradera, lagt upp en sak där, tänkt lite och i morgon klipper jag mig pojkkort! Oj,oj, det blir spännande det! Det blir nog riktigt fint också får jag hoppas. Nä,nu ska jag lyssna vidare på fin musik och läsa klart alla bloggar. Sen ska jag lägga mig i sängen och läsa tills jag somnar.



Bjuder på en gammal somrig bild så länge. Åh jag vill bada! Åh, åh.

Puss!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback