Onsdagskväll

2010-06-10 | 00:02:03 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Ikväll såg jag Sex and The City 2 på bio med min kära syster eftersom vi hade 2 gratis biljetter och köpte smaskens kaffe på Pressbyrån med kanelbulle, bion var himla bra, man märkte inte att den var 2,5 timme lång, fast första filmen med dem var bättre, men så är det ju alltid eller oftast att första filmen är bäst. Den var himla kul och bra. Just nu sitter jag och ser på Sex And The City på 3:an också, blir mycket SATC idag. Sedan gick vi ned till Max och köpte en lyx milkshake, den var helt okej, lite väl mäktig, men man ville ju pröva den liksom hehe, ska pröva den med jordgubbar också, någon varm sommardag. Myspys. I morgon ska jag leka med min syster i stan, det blir trevligt.

Nu ska jag kika på andra avsnittet av SATC på 3:an och sen blir det väl att nörda lite bloggisar.




Gammal bild från 2007, jag och Sanna i hamnen, man måste ju alltid bjuda på en bild eller oftast i alla fall :).

Puss

Emily

Åhh jag har inte sett någon av dem, gillar inte serien så mycket :P

Cool bild! Är du den med rosa eller svart hår? :P

Jag har också haft en massa coola hårfärger! ^^



Kram pårej!

2010-06-10    11:10:57    http://shatteredbutliving.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback