Några bilder till från Sundsvall i helgen.

2010-06-23 | 00:46:14 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer


Jag tog med mig kudden och sov ganska mycket i bilen tror jag, man var ju lite tröttis sådär vid 8 på morgonen!



Jag ser rolig ut och jag och pappa var nyttiga! Lingondricka och Äppeldricka mums,mums.  Min mat var inte god, men resan var fin  i alla fall! IHHH, i morgon försvinner lite hår och jag färgar håret! Blir spännande, lite nervig hihi.



Sanna i bilen påväg hem.

Fotograf:Sanna på alla bilder!

Michaela Snöborgs

snygg tröja du hade där! =)

2010-06-23    14:12:18    http://michaelasnoborgs.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback