Lördagens slappa klädsel.

2010-06-12 | 20:17:35 | Direktlänk | Dagens outfit | 0 Kommentarer


Jag lekte lite med Sannas självutlösare, hej flyga flygplan haha!



Jag med mina cheez crunchers.



Jag ute på hennes balkong och det blå linnet köpte jag i torsdags för 50 kr, sjukt najs, jätteskönt och stort är det :).


Idag har jag vart på soptippen med pappa 2 gånger, lagat mat och efterrätt, vi åt ugnsrostade rotfrukter, så himla gott! Sen gjorde jag fruktsallad med mandelgrädde till efterrätt, mmmmm,gott! Sen åkte jag hem till Sanna, skulle egentligen kika på de nere på balen, men kändes lite drygt och lär ju ha vart grymt mkt bilköer och till veckan får jag äntligen mina shorts, för han på tradera jag köpte dem av har skickat dem, men sen blev det något strul med posten, men till veckan så dyker de nog antagligen upp :). Ser framemot det!

Efter min syster har duschat ska vi cykla till Robert och slappa ett tag, najsmajs, sen ska jag cykla hem någon gång hehe.

Puss.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback