Idag fick jag hem min vinst, något bra denna dålig dag och något mer bra är att solen skiner

2010-06-11 | 15:32:27 | Direktlänk | Fina små saker | 2 Kommentarer
och snart ska jag hoppa in i duschen och bli lite fräschare. Har inte duschat på några dagar och det var ett bra tag sen jag tvättade håret. Mums,mums, ska bli skönt med en dusch! Fast man ska ju inte tvätta håret så ofta, så det är ju bra, att det inte blir så många gånger den här veckan, håret känns inte ens så äckligt heller! :)


Bild från den här trevliga sidan: http://kreativinsikt.jetshop.se/

Den här fina anteckningsboken som jag valde ut, det fanns flera olika, fick jag idag, den ska jag använda till att skriva brev, skriva fina dikter, funderingar, tankar, listor och sånt trevligt! Åh, den är så fin, fick ett fint kort också!

Hoppas jag vinner fler gånger i tävlingar!

Emily

Åhh det är roligt att vinna! Grattis! :)



SV: Nä jag vet att syntetdreads och riktiga dreads inte ser ut så, men jag trodde att man kan benämna dem som dreads, för man gör väl på ungefär samma sätt, alltså tvinnar dem och så? Eller har jag helt fel? Är inte värsta experten. :P

2010-06-11    16:39:05    http://shatteredbutliving.blogg.se/
Erika

Jättefin bok!

2010-06-11    20:20:47    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback