En av alla fina saker med sommaren.

2010-06-13 | 00:46:16 | Direktlänk | Fina små saker | 1 Kommentarer
Att när man cyklar hem på natten är det ljust ute och jag slipper få panik, för jag är mörkrädd. Utan cyklar snabbt och lyssnar på fin musik och njuter av friheten att glida fram på min blå oväxlade cykel. Underbart är det och det mest underbara är att det är ljust dygnet runt på sommaren i norrland. Fast blir lite mörkare på kvällen ibland, men inte så mörkt.



Här är klockan 4-5 på morgonen i slutet på Juni. Fotograf:Sanna

/C'

åh, mys! <3

2010-06-13    08:59:21    http://differentways.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback