Onsdag

2010-07-28 | 18:30:02 | Direktlänk | Dagens outfit | 3 Kommentarer
(Nä alltså ansiktet kom inte med när jag fotade med självutlösaren och en bild där det kom med, såg jag bara dum ut.)

Hej blommor och dagens klädsel. I dag har jag skrivit två brev till två brevvänner, eller en vykortsvän som bor i Tyskland, lite coolerz. Vart på en loppis,handlat mat och ska snart gå och baka två tigerkakor, en till familjen och en som pappa och mamma ska bjuda Farmor och Farfar på i morgon. För nu kan Farmor äta rätt bra igen. Åt Grekisk sallad till middag, melon och baguette, så himla gott. Fast Reuterdahls sallad är alltid godast, mm, den är verkligen 10+ av 10+! På fredag blir det nästa loppisrunda, som jag ser framemot, loppis är ju sommar liksom. Om några timmar blir det en liten hundpromenad också. Blir nog en trevlig liten kväll.
Nu vet jag inte vad jag skulle skriva, så jag slutar här.
Puss

Lorena

tack fining!

2010-07-28    18:43:05    http://lorenasvensson.blogg.se/
Erika

Kul med loppis!

Ja, vi får ta en prommis någon dag, och en tur på stan.

Men nu har jag blivit lite småkrasslig så de närmaste dagarna ska jag krya på mig och hoppas att nosen slutar rinna =)

2010-07-28    21:32:55    http://morgondimma.blogg.se/
Tuss

Fin tunika!

2010-07-30    22:01:29    http://tussberglof.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback