Meningslöst svammel igen.

2010-07-24 | 03:26:49 | Direktlänk | Kärlek | 5 Kommentarer
Jag bara säger att det är en stor åldersskillnad mellan vissa människor som är tillsammans med varandra, femton år hit eller dit. Egentligen har ju inte åldersskillnad någon betydelse alls så jag hade kunnat vart tillsammans med honom när jag var kär i honom, egentligen. Men så blev det inte. Nu är han kär och lycklig med en fin tjej och egentligen varför jag säger att man inte kan vara tillsammans med någon, när det är en jättestor åldersskillnad. Är väl bara för att jag är avundsjuk. Det är nog faktiskt så. Det kan vara så. Alla är ju individuella, det är bara jag som skulle tycka det skulle kännas konstigt att vara tillsammans med någon som skulle vara mycket äldre än mig. Men skulle man bli kär i någon äldre, så blir man ju inte det för åldern såklart, antar jag. För den har ju faktiskt ingen betydelse egentligen. Men alla har ju olika åsikter om sådant. Så ska inte säga att jag är emot eller inte är emot det hehe.

För jag vill ju också vara lycklig och glad med någon annan. Jag var nyss tillsammans med någon. Men jag var ju inte lycklig och glad för det. Jag var mest saknig och vårt förhållande var ju inte heller så bra. Men bara en liten kram, någon som håller om en när allt känns jobbigt, en liten puss och en kyss. Vore bara så himla fint. Men jag ska aldrig leta. Det har jag aldrig gjort. Kärleken dyker ju upp när man minst anar det och jag vill ju bara att någon ska tycka om mig litegrann och säga fina saker. Än om vi är tillsammans eller inte. Pinsamt men så är det. Jag blir avundsjuk om jag är på en fest, där alla gullegullar med varandra och är så himla söta. Klart man blir avundsjuk och bara vill ha någon att pussa på och de jag vart tillsammans med har jag ju knappt träffat pga ett jäkla avstånd.
Äsch. Jag bara känner mig ensam och längtar efter att få hångla och sova med någon. Men så känner ju alla ibland. Nu ska jag sluta känna mig såhär. Äsch. Vad patetisk jag låter haha. Men det önskar väl alla ibland. För det finaste som finns är ju faktiskt att sova med någon fin människa man tycker om.
Godnatt.

anna

sv: jag har bara tagit paus från lärarutbildningen. har ett år kvar och ska nog köra det från och med januari :)

2010-07-24    08:53:00    http://addspirit.blogg.se/
/C'

FINA DU! det rätte dyker upp, I promise. tålamod. & du verkar så jäkla snäll & fin rakt igenom, det kanske jag sagt redan men äsch - så oroa dig inte. det finns någon för alla. <3

2010-07-24    09:13:34    http://differentways.blogg.se/
Rebecca

Jag skulle nog inte kunna vara tillsammans med någon som var så mycket äldre. Det skulle kännas som man var på så olika plan i livet, men som sagt alla är vi olika. Jag träffade en tjej för ett tag sen, hon var ett år yngre än mig och hennes pojkvän var lika gammal som min pappa, det kändes konstigt. Men som sagt, huvudsaken är att man är lycklig, det är ju varken ålder eller utsida som räknas, klyschigt nog! :)

2010-07-24    10:03:01    http://hallonsemla.devote.se
Ray

Hejsan!



Läste detta och fick genast en känsla jag måste få svar på.



När vi pratade i fredags, finns det någon möjlighet att det vi pratade om där, att du snappade upp något jag sa och "tänkte" på det, sedan så skrev du detta?



Vill bara veta sanningen : >



Mvh

2010-07-27    01:35:04    http://oordnatkaos.blogg.se/
Candy

ditt inlägg vimlar av självinsikt och det tycker jag är fint!

2010-07-27    22:42:43    http://www.eye-candy.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback