Lite bilder från Fredagens festligheter.

2010-07-04 | 21:41:44 | Direktlänk | Glädje | 2 Kommentarer


Fest hemma hos Anna i hennes nya lägenhet, himla trevligt med finfina vänner!



Fina söta paret.



Fest och jag gör knasig min igen haha!



Daemon och Susanne var där :).



Sen hamnade Gänget nere i Lekparken och Anna hade snygga vänner som inte syns på den här bilden. Sen kom polisen och Robert fick hälla ut sin öl och jag var rädd att de skulle upptäcka Sanna som kissade haha, men som tur var inte! Jag själv hittade ju ett eget litet kissställe som var lite skyddat hehe! Sen drog vi till Hamnfesten och var i öltältet en stund, jag blev lite för full bah poff sådär, Sanna och Robert skulle ut på äventyr, Anna och hennes polers från Umeå och Östersund försvann. Susanne, Daemon och Sandra åkte hem för de skulle upp tidigt nästa dag, Christian tog vägen någonstans, Sanna tyckte jag skulle ragga killar, men jag cyklade hem istället.

Fotograf:Robert


PS: Stänger nog ned frågestunden någon dag och det är trist att ingen ställer frågor, så sista chansen att ställa frågor HÄR!



/C'

hur fan går det att cykla hem alldeles vinglig? x)haha,

låter som du hade det fint! kul med lite festligheter :D

2010-07-04    21:49:05    http://differentways.blogg.se/
Kalle

hehe tror det är 800 kr på att.. vattna ute haha. fet böter för det lilla!

2010-07-05    00:39:26    http://kallenilsson.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback