Jag skulle ta en dagens outfit idag men så blev jag bara ful och konstig på bilderna, så jag bjuder på en gammal dagens outfit fast jag ser nästan exakt ut så idag.

2010-07-07 | 13:56:10 | Direktlänk | Dagens outfit | 6 Kommentarer


(Från 2009 i Juli, dagen efter jag hade haft ett litet hemligt äventyr med någon och jag skulle på Sliperiet och se några band.)

Jag har samma klänning, fast jag har ju kort hår nu, ett par lila leggings och inte dom där strumpbyxorna och en annan jacka ska jag ha på mig ikväll när jag ska kika på Salem Al Fakir.

Strax tar jag bussen intill stan, spelar minigolf med Marie och vi får se om jag har bättre tålamod den här gången?, hennes vän Peter och någon vän till Peter. Solen skiner. Sedan ska vi väl äta någonstans och se på Salem Al Fakir ikväll, där jag vet två andra bloggare ifrån Ö-vik ska vara och min syster ska också dit. Blir nog en fin,fin onsdag!

UPPDATERING: Det blev en jättefin dag! Vi spelade minigolf först och jag sög som vanligt heheheheheh, men jag har lite dåligt tålamod också. Sedan åkte vi ut till Själevad och spelade femkamp, det var kul,kul och man fick välja olika grenar. Fast vi trodde det var billigt, men det kostade 400 spänn haha, fast vi var 4 så det blir ju bara en hundring var och hade vi vart ännu fler, hade det ju vart roligare och blivit billigare också hehe. Sen åkte vi och åt på Målet, Grekisk sallad blev det och sen handlade lite gott på Ica Kvantum, drog till Salem Al Fakir och tittade på honom, gratis konsert :). Nu sitter jag hemma hos Robert, men ska gå hem snart, för i morgon ska jag upp vid 8-9 tiden och sen åka till Sundsvall, för lite loppis, Second hand och sen lite shopping i Sundsvall innan en dag på gatufesten, blir skoj! :)

Puss!

/C'

åh, hoppas du får en så fin kväll! <3

2010-07-07    14:33:53    http://differentways.blogg.se/
anna

vacker röd hårfärg!

Catrins Garderobstankar

Minigolf låter tokroligt!



jajaja du måste säga hej om du ser mig på gatufesten!



2010-07-07    19:23:28    http://garderobstankar.blogspot.com/
Linda

fin outfit!



sv; jag hittade teet på ica faktiskt. Såndär i lösvikt!

Och tack, älskar med klänningen. Lite cirkuskänsla över den tycker jag.

2010-07-07    21:28:18    http://rosettflickan.blogspot.com
Angeliqa

Fin outfit!

Vad roligt med minigolf, fast jag är också fruktansvärt dålig på det.



Tack för dina söta kommentarer förresten!

2010-07-07    22:19:42    http://sopnedkast.blogspot.com
Erika

Vad härligt med en så bra dag.

Trist att inte jag kunde fara och se Salem. Hade varit najs.

Hoppas att du får det roligt i sundsvall också!

Kramen!

2010-07-07    22:46:55    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback