Imorgon skulle jag ha åkt till Arvika om det hade vart 2007,2008,2009 (fast Arvika var ju i början av Juli 2008 och 2009) Så därför blir det ett litet inlägg om Arvika såklart!!!!!!! Arvika är finfinfint.

2010-07-12 | 20:12:13 | Direktlänk | Blandat | 8 Kommentarer
Men det känns så jävla sorgligt. Jag tänkte ju äsch jag vill pröva på någon ny festival. Så tänkte ju jag. Men det verkar ju inte bli så att jag prövar på någon ny festival. Så jag har bestämt att jag ska åka på en massa festivaler nästa år och ha en massa pengar då. Det är bara att spara och nästa år har jag ju antagligen jobb eller pluggar. Klart jag har. Den här sommaren känns så jävla värdelös och tråkig. Men äh, det blir ju vad man gör det till. Så därför efter jag saknar Arvika så jävla mycket och inte kommer åka dit i år. Det känns trist. Men jag åker nog antagligen på Urkult och kanske Popaganda istället. Trodde jag skulle åka på Trästocks men det är nästa vecka och jag har ingen att åka med. Så det skulle bara bli trist. Har visserligen ingen att åka med på Urkult heller om jag nu åker dit, men då får jag vara modig och träffa massa folk där istället. Får se hur jag gör. Vore roligt i alla fall!

Men bjuder på lite bilder ifrån Arvikafestivalen! Det är den allra första riktiga stora festivalen jag vart på. Men nästa år om det är bra artister på Emmaboda,Peace and love, Trästocks och alla dem. Ska jag nog prova på dem! Vore skojigt värre och man kan ju faktiskt åka själv också. Men känns bara trist att åka själv på Trästocks. Dessutom är den ju nästa vecka hehe. Fast jag är ju så jäkla fattig också. Det är väl det värsta. Måste skaffa mig ett jobb. Men till hösten ska jag ju plugga i alla fall.















ÄCKELWOK!!!!!!!!!!!



Lilla flickan på Arvikafestivalen 07!



Lillaflickans första festivalhångel 2007 alltså! (tur att ni inte ser vem det är för den här personen vill vara anonym hehe!)



Finaste Marit!



Hehehe, min klädstil har förändrats lite sen jag var 16!



Robert och jag är SLIIIIIIIIIIIIITNA! Vi ville sova men var uppe hela natten för bussen gick hem sju eller något.



Jag var snyggare förra året haha. Gud jag måste färga knallrött snart igen.





Mitt tält hade fått lite damp så jag ehehehehe, skulle ja alltså ehehheheheehehe. hehehehe. jo alltså jag skulle använda ciderburken till att fixa tältpinnarna men ja inte så smart. så jag tog korvburken sen istället.



Fan vad snygg jag var mums och Robert hade sminkat sig innan han däckade...



Hihihihih.

Jag måste helt klart åka på Arvikafestivalen fler gånger! Nu blir det ju ett litet hopp till nästa gång och jag får sakna och tänka på alla fina minnen jag har därifrån!

Fotograf: Sanna,Robert och alla möjliga.


Anna Röd

Jaa ^^!

Picnic vore najs, typ i början på nästa månad eller så. Har typ inga pengar alls nu :) sen ska jag till stugan på onsdag men kommer hem på söndag igen fast då jobbar ja :(

2010-07-12    20:16:56    http://www.annatjernstrom.webb.se
Isabella

Så jävla snygg! ditt knallröda hår är helt amazing!

2010-07-12    22:14:09    http://cocaineblues.devote.se
Hannan

marit är nog den finaste människan som finns. och hennes klänning <3 jösses!

2010-07-13    21:25:49    http://musikpolis.blogg.se/
kim

åh, skulle åkt till arvika i måndags om allting vore som vanligt men utan pengar är ingenting det. tycker också att det känns sorgligt, fy sjutton. men jag har ju emmaboda att längta efter i alla fall.

2010-07-14    02:58:11    http://diaryandherself.blogspot.com/
Candy

& jag bah: vafan, äre där en wok? =O Den ser verkligen äcklig ut, speciellt eftersom den inte ens ser ut som en wok. >_<



Svar: Den är av märket Hell Bunny! Köpte den på eBay. ^^

2010-07-14    20:12:35    http://www.eye-candy.se
elin

åh jag vill på festival nu!

2010-07-16    10:20:37    http://pratstund.blogg.se/
Sofie

läste att du bor i norrland och har varit på Storsjöyran! :) ska du dit i år också?? :)

2010-07-17    13:40:39    http://komigensofie.blogg.se/
jennifer

oh vad kul ni såg ut att haft de:D

2010-07-17    21:17:41    http://ruckis.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback