Hehe, klockan är 4 på morgonen och vi allihopa fick för oss att sätta en kastrull på huvudet. Det kanske är nya modet haha nä skojar!

2010-07-11 | 20:46:47 | Direktlänk | Glädje | 4 Kommentarer


Fotograf:SANNA

/C'

sv; tack för alla dina söta kommentarer, så gulligt att du önskar mig frisk. jag är trött på det här nu, att vara sjuk på sommaren suger ju :<



jag ska kommentera några utav dina inlägg med, inte riktigt hunnit med/orkat förstår du :( men det kommer,



+ att jag längtar tills jag får ditt brev :D



pussar sötis!

2010-07-11    22:23:09    http://differentways.blogg.se/
Linnéa

Haha, söt bild!

Sv: Jag bor inte i Sverige, jag bor i Köln just nu. Jag har mitt sista prov för terminen på fredag, sen tar jag ett litet sommarlov! :)

/ Linnéa

2010-07-11    22:53:40    http://tantnea.webblogg.se/
Catrins Garderobstankar

Tummen upp!

2010-07-11    23:02:05    http://garderobstankar.blogspot.com/
Angelica

sv: jag glömmer bort att jag har inställt på att jag måste godkänna mina kommenterar xD såg därför inte att du kommenterat innan :)



men det brukar kännas fel med mina bloggar ibland + att jag inte trivdes med att använda blogspot, så därför bytte jag! men nu ska jag sluta med det ;)



kram på dig!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback