Hångel,hångel.

2010-07-05 | 01:42:09 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Fan haha! Nu när jag är singel, så är han inte singel längre, då kan vi ju inte hångla. men finns nog fler fina människor att hångla med i sommar, får åka på lite festivaler och sådär. Eller hitta någon på en fest, var som helst. Jag ska nog få något sommarhångel eller någon sommarflirt. Vad som helst. Jobbigt att vara hångelsugen haha.

Sofia

Så synd att det inte fungerade! Och förlåt för att ja inte tittat in på sjukt länge. Massa annat att göra nu på sommaren!

2010-07-10    23:43:37    http://www.implodanter.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback