Fredagens festligheter hemma hos Robert med en massa fina vänner och Roberts chef som var ganska så överförfriskad. Haha.

2010-07-25 | 00:57:21 | Direktlänk | Glädje | 6 Kommentarer
Det var bara jag och Christian hos Robert till en början hehe.
Sen dök Roberts chef upp och var jättefull. Jag och Christian skrattade mest.
Han satte sig i Roberts knä haha.
Sen fick Robert en puss på skullen haha. De alla som jobbar på tatueringstudion heter skulls efteråt på facebook, alla är skinheads som jobbar där :P.
Världens finaste syster var där också och jag i bakrunden hehe.
De 2 snygga systrarna <3 och en utav mina bästa vänner är den fina tjejen med cigarett i handen <3.
Skrattar åt något :).
Finaste Anna. Det var det fina sällskapet som gjorde min fredagskväll och natt helt jättefin! Jag har så himla fina
vänner!
Jag fotar med Devinias kamera :).
Fotograf:Robert

/C'

du på första bilden; snygg! :D

2010-07-25    09:56:24    http://differentways.blogg.se/
Devinia Euvel

Om vi flyttar upp igen ska vi börja umgås massor igen <3

2010-07-25    10:11:39    http://devinia.blogg.se/
marie

Haha, ser trevligt ut! :)

Jag funderar på att kolla in den där tatueringsstudion, har en tatuering som jag skulle vilja göra. Men de blir aldrig av, man kom sig aldrig för liksom :p

2010-07-25    10:13:30    http://lillbrun.blogg.se/
Nathalie

jo det är bra med mig:) hoppas du får en bra söndag:) trotts det dåliga vädret!

2010-07-25    11:15:24    http://liborius.blogg.se/
Miriam

haha, ser utsomm en fin kväll!:)



Ah, men då är det som jag, tog också studenten förra året. Jag tänkte att jag skulle ta pluggpaus och jobba, men jag misslyckades fatalt med det och pysslade en massa istället. Och nej, det tjänar man inte på.

Sen blev jag också trött på att inte göra någonting vettigt hela dagarna och hoppade på konstvetenskap på sotkcholms universitet. Det var kul, för det första fick jag se lite hur universtitet funkar rent skolmässigt (en blandning av hektiskt + lugnt + en massa eget ansvar + knäpp kurslitteratur, oftast på engelska .__.), så fick jag lite nya mäönniskor att umgås med. Dock tror jag att jag missade den vilda delen väldigt mycket eftersom jag både är blyg och inte så mycket av en partymnniska. :P

Och fram till den 8e juni när jag hade min sista tenta (eh, fast den måste jag göra om) i år såg mitt liv ut så.



Men jag håller helt med! Det är bra att hinna ta igen sig lite, så länge det inte blir så långt att man blir rastlös. Men allt kommer att fixa sig, du vet, så länge man tar tag i det!:) Lycka till!:D

2010-07-25    11:16:24    http://ohlookwhaticando.blogg.se/
Anonym

det ser himla fint ut. och tacktacktack!

2010-07-26    11:58:49    http://middleclass.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback