Dagens

2010-07-04 | 13:48:30 | Direktlänk | Blandat | 5 Kommentarer

DAGENS VILL HA: Sällskap,kramar,hångel,glass,milkshake den där jordgubb från Max, jag aldrig testat också vill jag bada, men har ingen att bada med. :(
DAGENS KLÄDSEL: Trosor och t-shirt, men snart blir det ett linne eller en annan t-shirt och mina slappa shorts, de e ju så varmt! Sen sätta sig ute och läsa eller kanske göra någon nytta inomhus.
DAGENS SMINK: Inget alls.
DAGENS FRISYR: Spretig, jag har inte borstat eller kammat håret ännu.
DAGENS HÄNDELSE:Ingen än så länge.
DAGENS LÅT: Ingen särskild.
DAGENS PLANER: Städa,läsa någon bok, försöka få bort fläckarna från några kläder mamma missfärgade igår i tvätten, buhuhuhuhuhuhu,fast tror fläckarna for bort ifrån min nya klänning i alla fall, ska testa med fläckspray och tvättmedel lite, då galltvålen inte funkade, haha, knasigt, den måste vara gammal eller bara kass. Plantera om blommor, kanske se någon film ikväll eller kanske baka något. WIHO, det är borta från ett plagg och nästa borta från de andra, bara lite fläckspray på det så!


DAGENS SAKNAD: Min vän Lenita, jag drömde om henne inatt, att jag hälsade på, åh, hon är en finfin vän och andra fina vänner jag inte träffat på länge.
DAGENS DUMMASTE: Att Farmor har fått en stroke :(:(:(:(:((:(:.
DAGENS SJUKA: Farmor som fått en Stroke :(.
DAGENS DROG: Blir väl saft eller något.
DAGENS KRAM: Ingen.
DAGENS PUSS: Ingen.
DAGENS KÖP: Inget.
DAGENS GODIS: Inget.
DAGENS HUMÖR: Helt okej, lite orolig för farmor bara.
DAGENS ORD: Inget särskilt ännu.

Josefine

den var suuupergod kan jag tillägga ;) hehe.



ja det förstår jag :) såg luftiga och sköna ut !

2010-07-04    17:12:03    http://emmajosefinee.blogspot.com
anna

jag hasar också runt i bara trosor och t-shirt,det är ju så varmt!

Nu får jag dock ta på mig när huset invaderas av tonårsgrabbar.

Erika

Stackars din farmor.



Kramar!

2010-07-04    19:55:01    http://morgondimma.blogg.se/
JENNSANS mode

jag gillar din design! himla snygg

2010-07-04    21:17:18    http://jennsansmode.blogg.se/
Lenita

åh, vad händer i den drömmen om mig? :) jag saknar dig massor också, fina vännen. <3



svar: tack så mycket. ja, det är min pojkvän.

ja, det hoppas jag med. vore himlans fint om vi kunde det!

ser fram emot brevet och ska säga till när jag lagt upp några auktioner :)

min lördag var väldans bra, hur var din?

2010-07-04    22:43:32    http://prozac-vs-heroin.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback