Tisdagnatt

2010-01-27 | 03:00:47 | Direktlänk | Glädje | 2 Kommentarer
Har läst en massa bloggar,lyssnat på fin musik,druckit en massa te och pratat med fina människor på msn inatt  fast allra finast var det att prata med min pojke ikväll,men nu ska jag ta mig i kragen och borsta tänderna och sova några timmar innan jag ska upp för att åka intill stan och fika med finaste Erika. Inatt längtar jag efter sommaren så därför tänkte jag lägga upp lite fina sommarbilder och i år vill jag ha en sommar fylld av kärlek och det hoppas jag att jag får med :), vore himla fint att ha en romantisk sommar med min fina pojk <3. Men än är det dock ett tag kvar till sommaren, men så länge ser jag framemot våren! Fast mest av allt vill jag ha sommar!

Det är bilder ifrån 06-09 :), mest ifrån 07-08 hehe.















Fotograf: Robert, min syster och mig själv på alla bilder.

Nu ska jag gå och lägga mig och lyckas jag inte somna som jag ibland inte lyckas med, får jag roa mig med att läsa en himla fin diktbok och jag hoppas jag lyckas sova några timmar.

Puss

Felicia

Vilken tortyr du utsätter mig för! Underbara sommarbilder, vad jag längtar!



Sv: Klart jag kan skriva upp receptet. Jag gör det när jag kommer hem från föreläsningen ikväll. Om jag nu kommer hem i snöovädret!

Och tack, tack, tusen tack snälla du för alla fina kommentarer!

2010-01-27    10:21:10    http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Hannan

åh, härliga sommar!

2010-01-27    17:57:58    http://musikpolis.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback