Tankar och en liten lista.

2010-01-27 | 00:38:12 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Jag vet inte vad jag ska blogga om just nu och jag mår väl egentligen inte så himla bra alltid, man kan ju inte må bra varje dag liksom. Känner mig rätt dålig över att jag inte tar tag i två saker jag verkligen borde ta tag i, peppa mig så jag tar tag i dom? Jag bara skjuter upp det hela jävla tiden istället. Det får mig att känna mig rätt dålig faktiskt och jag är less på att inte göra något vettigt alls, fast jag gör ju vettiga saker, men jag tjänar inga pengar på det och jag borde verkligen ta mig i kragen. Fan. I morgon ska jag i alla fall fika med Erika och baka blåbärsmuffins. Jag är glad över att världens finaste är kär i mig i alla fall. Mig liksom, fast jag är ju en väldigt bra och fin människa med ganska fin klädstil så det är ju tur att just han som är exakt lika fin är kär i mig! Åh, vill tillbaka till hans säng och hans famn. Att han går i skola och att jag inte gör någonting på dagarna, får mig att känna mig rätt kass med faktiskt.  Fast självklart är jag ju glad för hans skull att han kom in på skolan och att han verkar trivas bra där och jag håller tummarna för att du får praktikplatsen du ska söka imorgon gullet! Fast min tid kommer väl snart och jag valde ju själv att ta ett sabbatsår och det har ju vart skönt med men nu börjar det bli långtråkigt och jag blir bara deppig utav det ibland och arg på mig själv för att jag inte tar mig i kragen. Men ska till att börja med städa min garderob och rensa ut lite grejor som jag ska lägga upp på tradera sen, får ta och göra det någon dag den här veckan.

Men allt löser sig väl snart. När jag tagit mig i kragen och jag ägnar mig ju åt fina saker på dagarna, som att baka,skriva brev, göra hushållssysslor, promenera,läsa böcker,fika och sånt där trevligt.

Men så länge blir det en liten lista igen och tar jag på mig något fint i morgon och fixar mig lite, så kommer nog någon dagens outfit med den klumpiga kameran och någon dag måste jag och pappa verkligen till Onoff och klaga lite, om det nu kommer hjälpa, tror jag inte men i alla fall.

Humör just nu: Lite deppig, ensam men annars är det helt okej.
Favoritgodis: Choklad tror jag eller sura godisar, mums.
Är det nåt du absolut inte äter:griskött,kyckling och annat kött. Fast fiskkött äter jag då och då. Fy på mig. Men man får äta vad man vill :).

Kläder just nu: Myskläder och en filt. Musik just nu: Joel alme
Vad sa du senast: Något på msn bara, senast jag sa något var för flera timmar sen till pappa.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 60 talet kanske :).
Sommarplaner: Har inga sommarplaner än så länge, men picknickar, åka på Sundsvallsgatufest och se Kent igen kanske :) och mysa massor med min pojke, göra massa romantiska saker tillsammans, fast jag vågar inte tänka så långt fram! Fast såklart hoppas jag att vi är tillsammans då.

Fisk eller badkruka: Badkruka.
Saft eller alkohol: Båda två!
Hur många kuddar sover du med:
Tre
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska.

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, klart jag gör.
Älskar du henne/honom fortfarande: Haha, nej verkligen inte.
Har du några homosexuella vänner: Jadå :).

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Verkligen!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jag vet inte.

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Promenad!
Är du kittlig: Ja.
Största svaghet: Vet inte faktiskt. Kommer inte på något speciellt just nu.

Vad vill du jobba som? Cafebiträde eller något annat där jag får träffa människor, fast inte ålderdomshem kanske, det blev jag mest deppig av och jobbigt var det, men jag kan sommarjobba på ålderdomshem igen eller så kanske. Fast helst vill jag vara cafebiträde!!! Åh, så fint det skulle vara.
Chips, morötter eller godis? Alla tre, men chips är mumsmums!
Skriver du dagbok? Nej.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag har redan en piercing i näsan och någon gång ska jag tatuera mig :).

Stökigt eller välstädat? Stökigt, fast ibland har vi välstädat också men det är inte så ofta.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej!


Anser du att du är stark? Ja, i alla fall psykiskt.

Brukar du sola? Nej, eller jo ibland så på sommaren, fast isåfall måste jag ha någon bok eller tidning att läsa :), blir uttråkad annars.

Vad gör du om du får hicka? Låter det gå över bara.
Kaffe, te eller inget? Te såklart! :)




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback