Måndag med massa sprallighet och glädje i kroppen och spring fram och tillbaka i huset.

2010-01-11 | 22:15:19 | Direktlänk | Dagens outfit | 0 Kommentarer





Fast det syns inte så himla bra på bilderna hur bra jag mår på insidan just nu men ändå.
Idag har jag satt in pengar, handlat mat, ätit fiskgryta och ris till middag, färgat håret, slängt ut en massa kläder på golvet och allt jag ska packa ned i väskan och sådär,men nu är allt nedpackat i väskan åtminstone det mesta. Resten packar jag ned i morgon och då ska jag göra världens godaste sallad som jag ska äta till middag woho. Mums värre.

Just nu lägger jag in musik i datorn från massa fina cd-skivor och pratar med min förälskelse som jag träffar om några dagar åh hihi och imorgon 13.40 går bussen härifrån Örnsköldsvik och sedan är det några byten och från Sundsvall-Göteborg blir det att åka tåg, åh jag älskar att åka tåg. Imorgon blir en lång resdag. Men det är det värt. Gillar att resa så och som norrlänning räknar man inte i mil, utan i tågtimmar.

Livet är fint. Det var väl mest det jag skulle säga och när jag kommit hem igen ska jag söka en massa jobb, såg att ett ställe behövde extrajobbare iaf och den här resan kommer bli bäst bäst.

Jag uppdaterar mer imorgon innan jag åker och kanske något kort inlägg under resan.

PUSS PÅ ER!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback