Lördagnatt, jag fick för mig att sminka mig lite och tog tusen bilder men det var knappt någon som blev bra, så kan det gå ibland och jag lyssnar på fin musik inatt och saknar dig. <3

2010-01-31 | 00:29:13 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer




Dagens mysiga klädsel och jag älskar stora koftor! Fast hade en annan kofta på mig några timmar idag också hehe. Jag tittar ofta ned på bilderna jag tar för jag ser bara konstig ut när jag tittar in i kameran, fast ibland så ser jag bra ut med såklart. Nu ska jag fortsätta med bloggläsandet och sen kanske titta på ett avsnitt L-word.

Pusselipuss.


Erika

Mysiga koftor och tröjor är de bästa =)



2010-01-31    10:09:11    http://morgondimma.blogg.se/
Peg

Du är toksöt i blå ögonskugga!!! Älskar din kofta också! Kram

2010-02-01    21:24:46    http://polkadotparadise.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback