Lördag

2010-01-30 | 23:19:43 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Sitter här och trycker in naturchips i munnen fast de var inte så goda faktiskt, det ska vara olws naturchips eller de ekologiska, de här är de som kallar sig svenska naturchips, gillade dem förut, men nu var de så himla salta och inte alls så himla goda,fast åt en hög ändå hehe.Ska nog hämta ett glas juice istället och senare ska jag göra några mackor och dricka te mums. Just nu lyssnar jag på en spotifylista och läser bloggar. Den här dagen har vart väldans slapp, har vart hemma hos min syster och slappat, sovit länge, städat garderoben lite eller rensat, fast rensade inte ur något, handlat mat med mamma och lite annat. Men slapp har den vart i alla fall. Men imorgon ska jag laga soppa och baka bröd i alla fall :).

Känner mig ensam och hade allra helst velat vara hos honom, min fina pojke. Fryser som vanligt, min kropp är ofta frusen och det är himla kallt i vårt hus som vanligt endast 19 grader inomhus, men det är bara att ha kläder på sig och dricka mycket te :). Måste ta tag i mitt liv och det ska jag ta tag i till veckan. Har skjutit upp det alldeles för länge, med att skicka ett endaste jävla mejl och att göra klart mitt cv, jag är så seg och när jag tagit tag i det, så kommer jag nog må bättre när jag slipper gå runt och tänka på det. Ska nog titta på ett till avsnitt L-word ikväll tror jag hihi.

Förresten får ni gärna önska inlägg om ni så vill eller något ni vill ha mer av i min blogg eller så.



Bjuder på en gammal mysig bild från mars förra året.

Puss.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback