En tisdag hemma i mitt norrland.

2010-01-19 | 14:36:00 | Direktlänk | Dagens outfit | 5 Kommentarer




Idag går jag i stora och sköna kläder. Tog det första bästa jag hittade i min garderob helt enkelt. Klev upp vid tio i ett. Sov elva timmar inatt, helt sjukt skönt var det! Jag behövde det. Blev inte så mycket sömn någon utav dagarna i Göteborg och Skene, kunde inte somna och det var ju trevligare att gosa när man var med pojken än att sova fniss.

Idag har jag skottat snö, en herrans massa snö, lekt med hunden i snön en massa och sen fick jag paket av Lenita idag, en försenad julklapp, en herrans fin julklapp och ett fint brev. I natt när jag kom hem så möttes jag utav att jag fått två brev med, finfinfint. Nu har jag en massa brev att svara på. Om en timme ska jag intill stan och umgås med min fina syster Sanna och äta mumsig sallad på Reuterdahls till middag sedan, mmmm gott!

Jag har börjat på ett inlägg om hela träffen med Levi, så det får ni läsa kanske senare ikväll då jag är färdig med det och jag kan väl säga att jag känner mig väldans lycklig över att vara kär i en pojke, som är helt, helt sjukt fin, har aldrig träffat någon så fin människa förut, som är fin på så himla många sätt, som har samma humor som jag, som jag känner att jag kan säga vad jag vill till, alltifrån sjuka saker till djupa saker. Åh, jag är så glad just nu. Att världens finaste pojke vill ha mig, men jag är ju världens finaste flicka så det är ju inte mer än rätt, han och jag är verkligen kärlek tillsammans och ikväll ska jag kika på biljetter när jag ska ta mig dit nästa gång och han ska ju åka hit upp någon gång med, så ska jag visa honom norrland och fina fik!

Puss

else

jag är så himla glad för din skull lisa.

2010-01-19    16:39:01    http://finkultur.blogg.se/
Erika

Vad roligt att du har haft det så fint på din resa =)



Sv. I helgen ska jag åka till hemling men vi kan ta en fika till veckan. Onsdag, torsdag eller fredag skulle passa finemang =)



Massa kram och välkommen hem!

2010-01-19    18:40:20    http://morgondimma.blogg.se/
m

ack så jävla fint <3

2010-01-19    21:23:32    http://chokladstaty.blogg.se/
frida

fint att det gick bra men pojken

2010-01-23    15:40:42    http://vardagsbrus.blogg.se/
Melinda

var träffades ni? internet, vilken hemsida?

2010-01-23    16:34:44    http://www.metrobloggen.se/mindy


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback