En lång lista och jag är jättetrött och borde sova, men jag känner inte för det ännu. Tänker på min pojke, lyssnar på fin musik och läser bloggar. Har en fin natt helt enkelt men snart tänker jag nog låta sömnen falla in.

2010-01-20 | 01:40:07 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Namn: Lisa

Piercingar: Jajemensan, min septum och sen ett hål i ena örat, för det andra har växt igen för längesen eftersom det blev infekterat och skit.

Tatueringar: Nej, men jag vill ha, snart någon dag kanske, när jag känner mig redo :).

Skostorlek: 39-40 typ.

Hårfärg: Rött just nu.

Fräknar: Ja på sommaren får jag det, gulligt och fint hihi!

 

Kär? SOM TUSAN! DUNDERMEGAKÄR SÅ KÄR SÅ JAG VET INTE VAD JAG SKA TA MIG TILL! ÅH HAN OCH JAG <3<3<3<.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja. Fast jag trivs rätt bra här men jag vill flyttaflyttaflyttaflytta!

Tycker du att du är attraktiv? Jadå, det finns en kille som heter Levi som får mig att inse att jag är fin bland annat och jag själv med då och då.

Dricker du? Ja det händer då och då.

Röker du? Nej eller jo, på fyllan hehehe. Fast drar bara munbloss för jag kan inte dra halsbloss. Men doften av cigaretter är nog det äckligaste som finns.

Vilket schampo använder du? Olika, men just nu SYOSS för färgat hår. Som är helt sjukt bra! :)

Vilken parfym använder du? Vanilj eller Hallon från Yves Rocher :).

Vad är du rädd för?Döden och lite annat med. Jag orkar inte tänka på allt jag är rädd för. Men mindre än förut i alla fall.

Gillar du att tvätta? Jag bor hemma så jag tvättar nästan aldrig förutom ibland. Det är min mamma som sköter det, ja, jag är bortskämd men jag gör andra saker istället i hushållet.

Gillar du berg- och dalbanor? Vad menas med det? Jag har aldrig åkt berg och dalbanan, jag är inte så förtjust i karuseller, men livet är som en berg och dalbana.

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Haha, ingen aning. Hundra år sedan jag hyrde en film.

Filmen du köpte? Minns inte. Köper inte så ofta filmer. Men jag fick massa filmer i julklapp :).

Låten du hörde: Någon låt med Okkervil River.

Låten du laddade ner? Laddar aldrig ned musik.

Personen du ringde? Mamma.

Personen som ringde dig? Mamma.

TV-program du såg? Vet inte.

Person du tänkte på? Min pojke.

 

 

Favorit…

Låt: Har ingen favoritlåt. Finns alldeles för många bra!

Sak att göra: Skriva brev, promenera, fika,umgås med fina människor,titta på fina filmer och en massa mer! Allt jag gör är fint ju hihi!

Sport: Promenader

Dryck: Te kanske. Svårt ju. Är så mycket jag gillar att dricka. Finns så mycket gott!

Kläder: Strumpbyxor och såklart klänning eller kjol till det :).

Film: Tillsammans är himla fin och sen en massa fler som jag gillar väldans mycket.

Bil: Haha, ingen alls. Jag bryr mig inte ett dugg om bilar så länge de fungerar :).

Serie: Sex And the City, L Word, Bonde Söker fru hihi.


Har du någonsin…

Gråtit över en pojke?Många gånger.

Gråtit över en flicka? Ja, det med.

Ljugit för någon? Ja. Men nu ljuger jag aldrig längre. Eller jo, om någon frågar hur jag mår kan jag svara lite luddigt ibland, fast folk upptäcker ju förr eller senare om man inte mår bra. Men har svårt för att öppna mig inför folk ibland. Fast jag har lätt för att öppna mig med, om jag känner mig trygg med personen så klart :).

Blivit arresterad? Haha nej!

Träffat någon från internet IRL?
Ja en hel del!


Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? 3 och kanske ännu mera. Men skitsamma. Jag bryr mig inte. Nu har jag hittat kärleken och han verkar vara världens bästa och det kommer gå hur bra som helst!

Hjärtan brustet på grund av dig? 0

Tjejer du kysst? Jag har ingen aning. Jag har inte räknat. Förut räknade jag hur många jag hånglat med, men nu har jag slutat med det. Varför räkna. Hångel är bara hångel. Fast hångel med min pojke är magiskt. <3

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ingen. Förutom Emilia nu då :).

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några gånger.

 

Senaste…

Boken du läste? En Ö i havet.

Personen du fick e-mail av? en mejlvän och en massa andra skit skräp mejl.

Personen du fick brev av? Lenita idag faktiskt! :)

Personen du fick sms av? Hihi Levi! :)

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Någon gång innan jag åkte till Göteborg.

Saken du köpte? En tändsticksask med Ernst på. Hihi. Idag faktiskt! Nu har jag bara några till att köpa innan jag har alla med honom på hihi och hans fina citat. Ernst alltså. Det är en mysig gubbe det!

 

 

Vad har du gjort idag? Hm, en massa. Men skottat snö,lekt med hunden i snön, gått i stan med min syster, läst ett jättefint brev, smsat, promenerat med hunden, vart på coop, skrivit brev,suttit här, pratat med min pojke och en massa andra småsaker.

Brukar du svära mycket?
Nej. Bara då och då.

När stiger du upp på morgonen? Min dygnsrytmen är som den är. Jag kliver upp när jag känner för det. Jag har inget vettigt att göra på dagarna så det blir när det blir helt enkelt. Ja, jag ska ta tag i mig liv. Känner mig rätt meningslös faktiskt. Men jag gör iaf vettiga saker på dagarna och fina saker. Som jag mår bra utav.

Vad har du på dig? Vit mysig kofta,strumpbyxor, klänning,linne och trosor såklart haha.

Vad ska du göra ikväll? Nu är det natt och jag ska läsa ännu mer bloggar och sen SOVA länge!

Vad är du allergisk mot?Kiwi, fast jag äter det ändå, det svider ju bara LITE!

Använder du hårspray? Då och då.

Kan du stå på händer? Nej

Håkan Hellström eller The Ark? BÅDA!!!!! MMMM MUMS! POP! :)

Salt eller socker? båda!

Gillar du ketchup? Det är helt okej.

Är du glad nu? Ja, eller jag är mest trött.

Var du glad igår? Ja.

Vad dansar du till? Mysig musik på fyllan :).

Stockholm är… ? Trevligt men stressig stad. Men bra ändå!

Göteborg är… ? En underbar stad.

Kan du sjunga? Ja, fast det låter åt helvete dåligt haha.

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti. Fast makaroner går fint med :).

Land du vill besöka? Italien,Berlin, Paris med min love eller England med honom, Ungern fast BARA med min love eftersom han kommer därifrån :) och sen en massa andra land. Men först och främst dem!




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback