DET ÄR MÅNDAGNATT OCH JAG BORDE SOVA.

2010-01-12 | 02:35:12 | Direktlänk | Glädje | 6 Kommentarer
Så nu tänker jag faktiskt alldeles snart gå och borsta tänderna och sen krypa ned under mitt täcke och läsa en jättefin bok som jag fick av Jonas i julklapp. Den är verkligen mysig. Fast har inte läst så mycket ännu men ändå. Jag börjar bli lite pirrig och glad såklart över att få åka bort några dagar till Finaste GÖTEBORG och träffa fina brudar och fin fin fin pojke. I morgon är det precis 3 dagar tills jag träffar honom! Oj så galet! Oj så kär jag är, oj vad jag hoppas att allt ska gå bra med allt, men det gör det nog!

Nu tänker ni säkert men ska hon inte träffa förälskelsen direkt och nej jag spar på det ett tag och han går ändå i skola på dagarna så då får han och jag HELA FANTASTISKA HELGEN TILLSAMMANS+ måndag. Mmmm, det ska bli så underbart och det ska bli helt fantastiskt att träffa de andra jättejättefina människorna med, mm så fina de är!

Nu blir det tandborstning och sängen eller alldeles strax.

Ska bara lyssna färdigt på den fina listan först, kärlekslistan.

PUSS!

Madeleine

åh nej vad fint! hoppas det går bra med honom och allt det där. men det gör det nog. ååååh vad jag är avundsjuk haha. vill också till göteborg!



och tack tack tack för dina kommentarer :*

2010-01-12    04:04:05    http://maddemodig.blogg.se/
Linda

Ja, det är en kaffepress men man kan ju göra te i den också! Lägger ner lite te i den, häller över vatten, låter det dra lite och sedan trycker man ner den där silen... :)

2010-01-12    08:37:36    http://taggtroden.blogg.se/
m

ack så himla fint! :*

jag längtar åt dig. pirr pirr pirr.

<3

2010-01-12    08:39:41    http://chokladstaty.blogg.se/
PrettyInPink

Du är så snäll som alltid skriver kommentarer på min blogg. Gulle dej. Kram.

2010-01-12    10:41:01   
Becca

Tack <3 Vad söt du är!

Jag ska försöka ta hand om mig och hitta på mysiga saker som jag tycker om att göra. Det blir bättre snart. Hoppas jag.



KRAM till dig.

2010-01-12    11:14:01    http://beccatroll.blogg.se/
marie

Åh Paris, dit vill jag också åka! :D Kanske efter man sommarjobbat ihop en slant :)



Lycka till med Göteborg! ! ! och alla träffar, men speciellt den sista ;D håller tummarna

2010-01-12    11:48:35    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback