2009,Oktober-December

2010-01-04 | 00:16:55 | Direktlänk | Blandat | 8 Kommentarer
Oktober:



Den 3 oktober började med att jag fyllde 19 år och det blev förstås lite fest hemma hos Robert och sen utgång på krogen. Hade min fina klänning på mig och eftersom jag fyllde år så fick jag lyssna på massa fin pop hela kvällen. Skulle egentligen få besök utav min busskompis men eftersom han tydligen inte hade några pengar och var så dum så han inte hade kollat upp det tidigare, så fick jag det bekräftat samma dag som han skulle komma och det var ju lite surt. Men jag hade minst lika kul ändå.



Köpte en fin flanellskjorta på tradera som jag gillar massor.



Köpte världens finaste kappa som jag inte vågar använda knappt, då knapparna bara vill lossna hela tiden.

Sedan så hände väl inget speciellt mer i Oktober. Inga speciella händelser direkt. Livet flöt bara på. Mamma blev ett år äldre och hon blev glad över födelsedagspresenterna som hon fick.

November:



Jag spexade på mitt rum och hade nyfärgat hår och jag älskar den hårfärgen som jag använder nu och när jag ser den här bilden så borde jag färga mitt hår hehe.

Jag kontaktade komvux och skulle på möte men sen fick jag influensa dagen efter jag hade fikat med två jättefina människor och hade hosta i hundra år. Som vägrade försvinna. Den här månaden innehöll mycket ångest och det mesta gjorde himla ont. Jag fick brev ifrån Emilia som var i Canada då och det var himla fint att brevväxla med henne. Sanna fyllde 22 år.

Jag var sömnlös en jobbig natt och gick in på helgon den 13 november på natten och klickade på senast inloggade och såg en söt pojke. Som jag sedan började skriva med. Det var väl det allra finaste som hände den här månaden. När jag hade blivit frisk kontaktade jag tanten på komvux igen, men så fick jag reda på senare att hon hade gått och blivit sjukskriven.



Såg underbaraste Lars Winnerbäck den 27e november här i Örnsköldsvik. Det var ett fint slut på den månaden.

December:

Var också en rätt dryg månad, jag tog kontakt med komvux igen men det hände ingenting, tog kontakt med studieplus och fick beskedet att jag måste ta kontakt med studievägledaren på min gamla skola och tog aldrig tag i det och fick och mer och mer ångest över det.

Köpte en massa julklappar och pysslade ihop en massa julklappar. Blev förälskad i världens finaste kille och tog mod till mig och skickade ett sms till honom att jag trodde att jag var förälskad och fick till svar att han var förälskad i mig med. Den här månaden blev rätt fin ändå och nyårsafton slutade fint. 

År 2010 som är nu kommer bli ett mycket bättre år eftersom jag snart åker till Göteborg och träffar fina människor och min förälskelse <3<3<3. Han är så himla underbar.


Jag kände mig himlarns fin i December och jag känner mig fin fortfarande, han får mig att känna mig fin.



Jag var jultomte som vanligt. Fotograf:Sanna



Nyårsafton blev en hemmafest hemma hos Robert och jag var på g och den finaste i hela världen ringde mig så vi kärlekspratade och jag sa att jag var full och det var jag ju också hehe. Sedan dagen innan nyårsafton träffade jag Emilia på en fika på Lundbergs och det var himlarns fint det. Kul att ha hittat tillbaka till en gammal vän :).

Sedan tog detta året slut och jag ska göra år 2010 till det bästa året i mitt liv och jag fyller ju faktiskt 20 i år också! :) Ska ta tag i mig själv också detta år och det rätt så snart!


En magisk purt til en anan värd

Eller hur lossnar knapparna från den jäklans jackan hela tiden! Fast jag syr fast dem hur noggrannt som helst!

2010-01-04    03:00:53    http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com
m

KAPPAN! åh herreminHENRIK vilken vacker kappa! :o <3

2010-01-04    13:07:20    http://chokladstaty.blogg.se/
m

tyckte mycket om skjortan också :*

hjärta

2010-01-04    13:08:23    http://chokladstaty.blogg.se/
Digitalmonster

jag tror jag kommenterat här förut, men jag älskar verkligen din blogg! Man blir glad av den!



puss

2010-01-04    13:09:09    http://digitalmonster.blogg.se/
Maja

Jag har också en sån där kappa och jisses vad många gånger knapparna har fått sys om.

2010-01-04    16:18:00    http://hojvolymen.blogg.se/
sofia schöön

haha, översta bilden är jättefin. väldigt fin klänning. <3

2010-01-04    17:59:07    http://hellozimzim.bloggspace.se
Erika

Kul att läsa din årssammanfattning =)



Hoppas att nästa år blir ditt år!



Kramen!

2010-01-04    18:21:32    http://morgondimma.blogg.se/
Little Peaché

du är allt en fin rödtott!

2010-01-05    22:05:10    http://littlepeache.webblogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback