2009, April-Juni

2010-01-03 | 23:32:54 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
April:


Köpte en jättefin klänning på tradera som är en utav mina favoritklänningar!



Var på en spexig fest hemma hos Robert, där är de bästa festerna med fint folk.
Foto:Robert

Sedan blev det påsklov och vi åkte till Umeå på en liten tripp :).



Såhär såg jag ut en vårig dag i Umeå.

Sedan efter påsklovet gick väl allt åt helvete. Jag gick in i världens depression och klarade inte utav att gå till skolan längre och mådde skit.  Jag gick till en kurator men det hjälpte inte. Men såhär såg jag ut när jag hade tagit mig tillbaka till skolan i alla fall för en dag sista april.



Men där på insidan så gjorde det mesta bara jävligt ont och jag grinade mest.

Maj:




Jag började Maj med att köpa en väldigt fin retro väska hos Saris gammal och nytt som även öppnade den här månaden.

Lärare var oroliga över mig och ville få tillbaka mig till skolan. Jag var så himla rädd att alla skulle hata mig, alla var emot mig, jag trodde mina klasskamrater skulle undra massor när jag kom tillbaka och jag klankade ned på mig själv hur mycket som helst. Tog mig fortfarande inte till kuratorn och den här depressionen i våras var nog det värsta på länge.



Jag köpte ett jättefint halsband som är så himla mycket mig.



Umgicks med finaste Carro hemma hos henne ute på hennes balkong och pratade om allt och ingenting. Kände att allt var fint för en stund.



Satt ofta och skrev mycket brev ute och drack mycket iste.

Juni:
Studenten närmade sig och jag mådde fortfarande inte alls bra och jag var rädd för det mesta. Men jag gick på studenten och jag var på världens finaste fest två dagar innan studenten och jag klippte mig igen och färgade håret knallrött. Fick reda på att jag hade fått sommarjobb på ett ålderdomshem. Sen blev jag fri och allt det onda försvann för jag hade skolångest och trivdes inte alls på slutet. Då jag inte hade någon att prata med, så blev allt bara för mycket för mig tillslut och hela jag mådde dåligt tills det äntligen var slut på det hela och jag fick ta studenten dock med några ign men så kan det gå. Ibland mår man inte så himla fint helt enkelt och nu känner jag att jag kan börja plugga när som helst eller jag känner mig pepp på det :).



Nyklippt dagen innan studenten.



Pappa tog en mycket suddig bild på mig innan jag skulle på champagnefrukost och jag var peppad.




Jag fick åka flak ändå, för vi fick åka med hantverkarnas flak så jag var rätt lycklig! Skrek mig hes och sånt fint! Var lite på fyllan också som man ska vara på studenten :D. Vi teatrare hade ju inget flak men det löste sig ju tillslut ändå :)

Fotograf:Lasse



Sedan efter flera timmars partande så råkade man ju bli ganska rätt så full så jag ramlade utav cykeln och sen så cyklade jag ned till stan för att möta en pojke jag tyckte var så himla snygg och vi tänkte promenera till Dekarsön som ligger flera mil ifrån stan, men det blev bara till Järved och en skabbig liten barack som vi hånglade i, det är verkligen ett sommarminne jag aldrig kommer glömma. Cyklade hem sex på morgonen sedan.

Foto:Robert




Det blev dags för bal och jag hade blivit jätteförkyld och mitt hår var elakt så ni ser ju hur det såg ut haha. Men jaja. Jag hade fina kläder i alla fall. Fotograf:Lasse




Fotograf:Lasse,Min balklädsel och balen var ingen höjdare precis, just för att jag hade ingen att prata med, men det var ju god mat åtminstone. Alltid något och jag drog hem för jag mådde så himla dåligt, var jätteförkyld och några dagar senare hamnade jag i feber.

Förstod inte att jag hade tagit studenten. Allt kändes bara konstigt och overkligt. Min depression försvann och jag levde livet och njöt utav värmen.









sofia schöön

ååh, fina du!

älskade ditt hår i juni, så rött!

2010-01-03    23:46:27    http://hellozimzim.bloggspace.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback