SJUKT DUKTIG PRODUKTIV TJEJ SOM KÄNNER SIG SOM EN STÄDTANT OCH SOM BLEV PÅ BRA HUMÖR AV DET MED! :)

2010-02-17 | 21:17:35 | Direktlänk | Glädje | 2 Kommentarer
Min onsdag blev bättre än jag trodde och städigare än jag trodde. I dag har jag skrivit brev till en brevvän, sorterat tvätt,hängt upp tvätt, promenerat med hunden och postat brev,skrivit mejl,skalat potatis till soppan vi åt idag, dammsugat hela huset, skurat hela huset förutom toaletterna som inte var dyngiga alls för jag skurade dem förra veckan, torkat bort damm från en massa ställen, torkat lite här och var med andra ord, gått ut med alla sopor. Så jag sitter här och tar igen mig efter två timmars stök och jag hoppas mina föräldrar blir glada över mitt städinfall, annars så får dem smisk. Lyssnar på Melody Club och dricker vatten just nu och borde gå och duscha, men är för lat för det. Nu ska resten utav kvällen spenderas med att skriva mejl,läsa bloggar och sånt trevligt! Nu är jag på dunderbra humör, när man är deppig ska man göra en massa, massa saker för då blir det bättre sedan! :) I morgon får jag slappa med gott samvete om jag vill.



Sådär sprallig och glad känner jag mig just nu! Åh,glädje är fint!

Foto taget i Juni 2009.

PUSS!


beabea

mysigt, duktigt!

Den klänningen är så himla fin.

2010-02-18    09:35:05    http://peterstormare.blogg.se/
sofia schöön

åh gud, den klnningen r ju så fruktansvrt fin!!!

2010-02-18    10:06:08    http://sofiazim.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback