Om att hångla lite här och var för hångla är ju trots allt det finaste som finns. <3

2010-02-05 | 23:30:55 | Direktlänk | Kärlek | 5 Kommentarer
När vi möttes där 15 januari så gav vi varandra den största kramen och en puss, jag tog din hand rätt så snabbt för allt kändes så rätt. Det var äntligen du och jag,vi stannade på pusstationen i Göteborg där vi började kyssas lite och sen kysstes vi överallt, inne på fiket där vi fikade, vid rödljusen, i bussen påväg hem till dig hånglade vi och gosade massor,sedan när vi promenerade hem till dig så stannade vi ett tag där vi stod och hånglade massor. Det var så gosigt och jag förstod inte hur allt kunde klicka så snabbt. Men vi klickade verkligen på en gång,sen blev det goseligos hela helgen och jag är så glad över att jag funnit dig hjärtat mitt. Jag saknar dig massor och kärleken har inga gränser. Jag är dessutom helt säker på att det här året kommer bli mycket bättre än förra. Jag hoppas vi ses snart igen, fast det är klart vi gör :*. För du är ju världens finaste  och jag är himla kär i dig. Så kär att det gör ont på nätterna ibland när jag ska sova och du ligger inte bredvid mig, för jag sover så bra med dig vid min sida. <3 Den 18 januari blev det du och jag, då blev vi tillsammans och varför skulle vi vänta när allt kändes så rätt? Det känns fortfarande himla rätt och vi gör varandra glada och är himlarns bra för varandra + att du är min drömpojke! :*

Jag bara skriver om kärlek hela tiden men jag kan faktiskt inte låta bli, för jag är så glad att jag har honom och han är så fin så jag kan inte låta bli att skriva om honom, och tycker ni jag blir för puttinuttig så behöver ni ju inte läsa, jag är bara glad över att jag funnit en sån himla fin pojk och att hångla är ju faktiskt det finaste som finns med den man tycker om!

N I L M A

sv: tack för din röst!

2010-02-06    00:17:44    http://nilma.blogg.se/
Sofia

SV: vi borde inte vara trasiga. Men ändå kan vi inte sluta. Kanske senare. Kanske imorgon, om en vecka eller aldrig. Fast jo. Jag är trött. PUSS.

2010-02-06    00:55:21    http://www.implodanter.blogspot.com
Hanna

När man är så där kär ska man bara inte sluta skriva om kärlek. Det blir bara ännu finare av att skriva, ännu starkare och man minns mer underbarheter.



sv: Tack för kommentarerna. De är alltid lika fina och stöttande.

2010-02-06    22:36:48    http://helh.blogspot.com
Anonym

åh så fint

2010-02-07    12:20:31    http://cyklarochknark.webblogg.se/
Little Peaché

sv: tack vad gullig u är!

2010-02-12    12:08:36    http://littlepeache.webblogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback