Nej nu tycker jag att det bums ska bli sommar eller åtminstone vår!

2010-02-22 | 00:17:55 | Direktlänk | Blandat | 4 Kommentarer
Är helt sjukt less på vintern och KYLAN nu. Det är ju kallt i hela Sverige nu också, helt galet! Vill kunna springa ut på tomten i bara en tunn klänning och springa barfota. Det vore hur fint som helst och kanske ligga ute på tomten med en fin tidning+ en god smoothie. Åh, jag längtar till våren och sommaren så jag håller på att spricka! Det är 22 grader minus ute nu, tänk om det kunde vara 22+ ute, fy så underbart det vore! Längtar tills man kan gå barbent och inte behöver ta på sig långkalsonger, tjocka strumpbyxor,mössa osv. Vill ligga och hångla i gräset med världens finaste pojke med, åh så underbart och äta en massa glass. Ja, som sagt jag längtar tills våren och sommaren så att jag nästan håller på att spricka! Därför tar vi några härliga vår och sommarbilder från våren och sommar 2009 :*.



Jag saknar den där klänningen på tal om inget. Det var min favoritklänning och sen bara blev det en massa dumma missfärgningar som inte ville försvinna, så jag slängde den buhuhuhu.



Jag känner mig fin i min minibasker men jag använder den aldrig, borde börja använda den oftare :*.





Jag är rädd i åsk,blixt ovädret på arvika och tog till och med av mig piercingen för att jag trodde blixten skulle slå ned i den för jag hade läst det i en tidning en gång hahahaha.



En fin sommarnatt i Juni när vi var påväg hem till Robert efter hamnfesten.



Jag och Carro i Juni påväg emot partyfyllan eller så var vi redan lite lulliga.




Åh vill gå barbent nuuuuu! :)



Fina människor det där och nu tycker jag att våren och sommaren ska dyka upp, men jaja, jag får väl längta ett tag till och snart är det ju åtminstone Mars och då ska våren börja tycka jag, men åtminstone det är vår i April i alla fall!!! Jag har ju vår och sommar kläder, skor och sånt, jag är redo!

Puss och nu ska jag fortsätta drömma om våren och sommaren här.

ROXANNE

ooh, underbart och den där klänningen på bild nr 2 har jag med, men andvänder inte min så mycket nu heller. men blir nog till somamren, då är den finast :)

2010-02-22    11:42:33    http://kissamiss.blogg.se/
Becca

Åh vad fin du är! Jag vill också ha VÅR!!! Så himla härligt det kommer bli när den verkligen kommer :D



Jag har två bröder också :) gabriel är 89a och michael är 87a. Så vi är 4 syskon sammanlagt.

Jaa! Madde är bäst! :D Hon är den finaste vännen man kan ha. Ja det var jättemysigt med en liten utflykt!



Mys på dig.

2010-02-22    18:50:18    http://beccatroll.blogg.se/
Angeliqa

Ja, nu kan det gott ta och bli vår!

Härliga bilder.

2010-02-22    19:44:20    http://sopnedkast.blogspot.com
CArin

mmmm vilka härliga sommarbilder med sommarkläder och hela baletten.

2010-02-22    20:14:51    http://carinbengtsson.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback