För att jag är trött på all snö och inatt drömde jag konstiga osammhängande drömmar igen och jag vet inte vad som händer ikväll men antagligen något slappt och rappt just nu lyssnar jag på en spotifylista som fina Lenita gjort till mig :)

2010-02-05 | 15:43:29 | Direktlänk | Blandat | 4 Kommentarer






I norrland har vi mycket snö än fast jag tror att vi har mycket snö i hela landet och jag är less på att det ska snöa hela tiden. Nu vill jag faktiskt ha vår och sommar och på de 2 sista bilderna är det hundarna som har gjort upp lite spår när de promenerar i snön och på den andra bilden var det Zoya som fick för sig att kravla sig fram lite i snön men hon höll nästan inte på att ta sig tillbaka haha, knashund.

Inatt drömde jag att mina föräldrar hade drömt att jag hade lungcancer vaknade direkt efter den drömmen, sen drömde jag en massa andra konstiga drömmar med och jag hatar att det tar ett tag innan jag somnar rätt ofta just nu och att jag sover för länge, usch på det! Dessutom är läskiga drömmar inte roliga alls. Usch på dem.

Nu ska jag baka snickerskaka för idag har mamma köpt cornflakes och nu snöar det igen!!

Puss


Jennifer och Linnéa / Sweetnothing

svar: Åh, tack!

Dom har himla fina kläder där på Farbror Alice. Kanske lite väl poppiga för oss, men fina ändå!

2010-02-05    20:58:14    http://sweetnothing.blogg.se/
sofia schöön

ja, usch, vi har tyvärr tonvis med snö i dalsland också. :S fast det är säkert kallare i norrland. lycka till med kakan! ska posta brev till dig snart. :*

2010-02-05    22:20:52    http://sofiazim.blogspot.com/
Alexandra, KAKHUSET ♥

heeelt galet mycket snö! ♥

2010-02-05    22:27:02    http://www.kakhusets.se
Little Peaché

sv: haha det blir ingen bild på mig från elle-galan. jag får inte gå på sådana fester! =)



Kram på dig

2010-02-11    13:32:51    http://littlepeache.webblogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback