En rolig liten lista i brist på annat att göra, hej tidsfördriv!

2010-02-08 | 16:13:43 | Direktlänk | Blandat | 8 Kommentarer
I min systers dagbok på helgon hittar man alla möjliga konstiga listor, så jag tog en därifrån bara i brist på något annat att blogga om och då blir det någon sån här meningslös lista.

1. Vart är dina föräldrar födda?- Pappa är född i en bil men både mamma och pappa är födda inom Örnsköldsviks Kommun.
2. När kysste du en kille senast? - Snyggaste Levi kysste jag i mitten på januari :*
3. Har du hånglat med någon av samma kön? - Ja.
4. Vilken kanal tycker du bäst om? - 1an och 4an tror jag :)
5. Jessica Alba eller Angelina Jolie? - Vet inte, bryr mig inte heller.
6. Säger du dicken eller penis? - Hahahahahahahhahahah, jag brukar faktiskt allt som oftast säga kuk men ibland blir det snopp också, fast det låter ju som att det är en liten pojke man pratar om.
7. Vad har du på dig just nu? - Jeansleggings, cardigan, t-shirt, trosor och sockar fast det har man ju alltid på sig.
8. Gör du slut på msn eller in real life? - HAHA! Jag har aldrig gjort slut men jag tänker i alla fall aldrig göra slut på msn, som mitt ex gjorde, sjukt omoget. Det är självklart att man ska göra det i verkligheten tycker jag.
9. Vem är sexigast Miss J eller Brad Pitt? - Googlade nyss på båda två och Miss J är ju rätt gullig, så jag säger Brad Pitt!
10. Trådlös telefon eller trådtelefon? - Haha, trådlös eller?
11. Kan du handla på en second hand butik? -Klart jag kan.
12. Piercing nånstans? - septum och ett hål i ena örat, fast har typ aldrig örhänge där.
13. Vem är du förtjust i? - Levi.
14. Är du superduper full eller helt nykter? - Just nu är jag helt nykter och på fest blir jag oftast lagom.
15. Negerläppar eller inga läppar alls? - Inga läppar alls, men vadå negerläppar haha? Stora läppar eller? Men jag väljer nog inget utav det.
16. Jeans eller shorts? Shorts.

17. Använder du puder foundation eller kastanievatten? - Puder, fast använder inte det så himla ofta.
18. Vart fikar du helst? - Reuterdahls eller Lundbergs.
19. Vilken butik hittar du alltid nånting i? - H&M i alla fall om man är här i Ö-vik hehe. Annars Monki :*.
20. Är du en klacksko-tjej eller en plattsko-tjej? - Plattsko oftast.
21. Vinter eller sommar? -Sommar!
22. Vem står dig närmast? - Familjen och Levi.
23. Vem saknar du? - Jag saknar vänner jag inte träffat på länge och Levi.
24. Vilket klädesplagg är ditt bästa köp? - Vet inte, finns så himla många plagg som var bra köp!
25. Till vilket land skulle du vilja åka? - Paris.
26. Vart ska du bo om 10 år? - Jag har ingen aning faktiskt, men jag hoppas jag bor i Göteborg eller Paris, men då borde jag lära mig lite franska först.
27. Hur lång tid ska det ta för en person att vara borta för att du ska börja bli orolig? -Det beror väl på vart personen har vart osv.
28. Vilken låt var sommarplågan 2009? Jag har ingen aning!
29. Vilken låt är den värsta sommarplågan någonsin? - Haha, ingen aning.
30. Vart missar du ALDRIG att gå när du är i sthlm? Drottninggatan, den är ju väldigt i centrum.
31. Har du någongång suttit vid telefonen och väntat? Nä, det tror jag väl inte men det har kanske hänt, jag vet inte.

32.Bättre ångra nåt man gjort än nåt man inte gjort, sant eller falskt? - Det är väl lättare att ångra nåt man gjort än ångra något man inte gjort? Men jag vet inte vad jag ska svara på den frågan faktiskt.
33. Skulle du dö för den du älskar? - Nej, jag tror inte riktigt jag skulle gå så långt. Det verkar ju lite läskigt.
34. Tyra Banks eller Janice Dickinson? - Tyra
35. Alessandra Ambriosio eller Adriana Lima? - Har ingen aning vilka de är.
36. Fjällräven, Boomerang eller Canada Goose? - Fjällräven så klart :)
37. Vilken dricka är sååå 2009? - Haha fanta och rosevin kanske.
38. Världens bästa uppfinning? - Internet är ju en bra uppfinning, men finns säkert bättre uppfinningar än internet, men jag säger väl internet.
39. Sport du är intresserad av? - Ingen alls.
40. Mammagris eller pappas lilla flicka? - Hihi,tror jag är pappas flicka lite i alla fall! Men jag vet inte, jag är rätt så pappa kär i alla fall haha! Pappa är ju som en kompis för mig! Han är världens bästa pappsi!
41. Hur svarar du i telefonen? - Om det är hemtelefonen säger jag väl typ bara hej eller så och i mobilen svarar jag lite hur som helst.
42. Hur lägger du på i telefonen? - Hejdå säger man väl bara.
43. Kan man göra slut på ett bra sätt? - Om man gör det i verkligheten så gör man det på ett bra sätt.
44.Kan man vara vän med sitt ex? - Ja, fast jag har då aldrig lyckats vara vän med något ex.
45. Har du blivit dumpad? - Ja.
46. Har du dumpat någon? - Nej.
47. Har du någon dålig ovana? - Sova för länge på dagarna.

48. Vad är din starka sida? - Ingen aning, men någon borde jag väl ha :).
49. Vad är din svaga sida? - Att säga saker jag inte borde säga egentligen som bara råka komma ur mig, att skjuta upp saker och ting jämt.
50. Skulle du kunna byta liv med någon, och isåfall med vem? - Nej, det låter ju lite läskigt, men kanske för ett tag bara eller så.
51. Kommer du ihåg första kyssen med din älskade? Ja.

marie

Hahaha vilken rolig lista. Dicken eller penis? xD

2010-02-08    17:15:21    http://lillbrun.blogg.se/
Hanna

Haha, åh. Vilken rolig lista!

2010-02-08    18:04:20    http://helh.blogspot.com
Erika

Roliga listan.

Kul att din pappa är född i en bil, hehe!



Ja, det kommer säkert fler soliga söndagar som vi kan promenera på. Och det blir ljusare och ljusare så snart kan man promenera på kvällarna också =)



Kram!

2010-02-08    18:35:02    http://morgondimma.blogg.se/
M i c k a

din bakgrund är så rar ^^,

2010-02-08    18:36:13    http://annamariamikaela.blogg.se/
johanna

sånt här tycker jag är roligt att läsa!

2010-02-08    18:39:08    http://johannaohre.blogg.se/
M i c k a

det var så lite så (: men när jag ändå är igång måste jag säga att din hårfärg är underbar (;

2010-02-08    18:54:58    http://annamariamikaela.blogg.se/
Victor

Säger folk ens dick :S

2010-02-08    20:35:07    http://vipee.blogg.se/
Bea

listor är himla roliga

2010-02-08    20:55:30    http://beatasbilder.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback