En fin liten måndag.

2010-02-22 | 22:40:43 | Direktlänk | Dagens outfit | 4 Kommentarer


Jag hade dubbla strumpbyxor och jag frös faktiskt inte, men sen när jag var ute med hunden i 21 minusgrader blev det dubbla strumpbyxor+långkallingar, fast långkallingarna hamnade i mitten för annars hade jag sett helt jätteknasig ut :) haha. Långkallingar är ju inte så fina direkt. Klev upp halv två idag. Sov sju timmar inatt,lite försent dock att kliva upp halv två, men vad skulle jag göra, då jag inte lyckades somna. Jaja,skitsamma. Gjorde i ordning mig och sen åkte jag och pappa till stan, åt smarrig sallad på Reuterdahls, promenerade på stan, sedan promenerade vi till farmor och farfar, de fick en ny lampa, himla fin blommig en! Vi fikade, sedan åkte vi och handlade mat. Sen dess har jag bara slappat och duschat, gjort hårinpackning och surat över att jag fått mer eksem, jävla kyla, men tur jag har min braiga salva från hälsokraft som är bra emot det. Nu myspratar jag med min pojke och läser lite bloggar, lite smått sådär och sedan nån gång snart ska jag skriva ett litet brev till en vän.

Puss på er och hoppas ni haft en fin måndag ni med.

Angelica

åh, jag som precis satt och tänkte på hur gärna jag vill ha lila strumpbyxor och så kikar jag i din blogg och så ser jag en bild på såna!

awh, fiina!!

2010-02-22    23:34:14    http://liillasyster.blogspot.com
Becca

:D jag gillar långkallingar! Det är mysigt :)



Ja! Helt sjukt att det är så kallt ute!! Känns inte som att våren kommer på ett låååångt tag, men då blir det ännu härligare sen när det väl blir vår! Ååååå vill ha det NU!



Å vad mysigt med storesystrar! Det skulle jag velat ha :)



MYS!

2010-02-22    23:57:00    http://beccatroll.blogg.se/
Angelica

sv: aw, nämen tack! :) ih, rosetter är världsfinast!



ja, jag ska absolut börja leta efter lila strumpisbyxisar :D

2010-02-23    19:48:24    http://liillasyster.blogspot.com
Martina

visst är dom, DÖ SNYGGA!

2010-02-23    21:37:30    http://modemartinas.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback