En bänkrad i en rastlös sen april. Jag tittar över axeln och ser dig blinka till. Jag kan få dig när du vill.

2010-02-25 | 03:21:17 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Lyssnar på Kent. Borde gå och lägga mig. Ska gå och borsta tänderna snart och läsa lite i en bok och hoppas på att sömnen vill infalla rätt snabbt.

Ser framemot imorgon, det blir nog trevligt som vanligt :).

Känner mig fin i mitt nyfärgade hår och funderar på att ha ett par nya strumpbyxor i morgon på mig, som är himla fina och ett par strumpbyxor under med, för det måste man ha när det är så kyligt som det är nu ute.

Fryser om fötterna som vanligt. Men snart ska jag krypa under mitt gosiga täcke.

Har druckit en massa te inatt eller inte en massa, bara två stora koppar och en kopp varm choklad till.

Men nu är det dags att borsta tänderna och hoppa ned i sängen.

Ska bara lyssna klart på låten först.

pelle

Har ni det kallt uppe hos er? ;P

2010-02-25    11:02:09    http://pellespersonliga.se
Becca

Hej mys.

:) Ja min gårdag var riktigt fin med snö och en mysig vän!

Jag heter Becca :) eller Rebecca egentligen men alla säger Becca och jag föredrar det.

Åh vad kul att du redan har svarat på brevet! :D

Du kan skriva becca wagnberg på brevet.

Ja det låter som att du hade en fin kväll! Jag vill också färga håret, det känns som att det var 100 år sen..

Ha en riktigt fin dag nu vännen <3

2010-02-25    11:12:43    http://beccatroll.blogg.se/
Maria - livet i Milano ☆

kent är så bra =)

2010-02-25    11:41:56    http://fashionstars.blogg.se/
Daniel

Ullsockor på!!!

2010-02-25    11:51:07    http://danielfagerholm.webblogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback