Tisdag

2010-12-28 | 20:16:45 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Jag har i alla fall gjort klart första uppgiften. I morgon måste jag hitta bra böcker på biblioteket så jag kommer vidare på andra uppgiften och i min fördjupning, sen blir det att plugga järnet tills på fredag och sen plugga till slutprovet och nästa vecka börjar Etik och Livsfrågor, så ska låna den boken på biblioteket i morgon också. Sen då jäklar! Idag har jag inte gjort något särskilt. Pluggat. Vart lite nere. Snart ska jag hoppa in i duschen och sen får jag se vad som händer resten utav kvällen, borde plugga men jag måste som sagt ha böcker för att komma vidare, har lite fakta i alla fall till en uppgift eller till båda, men behövs mera. Trist tisdag. I morgon ska jag intill stan och träffa Carro och gå på biblioteket och skaffa alkohol ifall något händer på Fredag. Man vet ju aldrig. Borde ha börjat med fördjupningen för längesen, nu kommer jag plugga som tusan tills på fredag istället, så kan det gå. Dum är man ibland. Men jag har lärt mig att jag måste planera bättre till nästa kurs.
Hej ointressant dag och ointressant inlägg.
Puss.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback