Oktober, del 10 av 12,2010.

2010-12-28 | 23:14:08 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Skulle på fest och såg ut såhär och jag borde använda den där fina kjolen oftare! :)
Fyllde 20 år och hade min favoritklänning och mina favoritleggings på mig och den där koftan cardiganen fick jag i födelsedagspresent, måste köpa fler cardigans mhm!
Såg ut såhär när jag skulle träffa Marie en dag och vi satt i ett lusthus och drack vin, himla trevligt,vi får göra något sånt i vår också! :)
Såg ut såhär en dag när jag träffade Sanna och sen på kvällen var jag på fest för Marie fyllde år! :)
Gjorde en bild finfin!
Den dagen vi gick på stan fotade Sanna mig hihi, längtar tills man kan gå i skinnjackan och andra trevliga kläder igen!
Tog egobilder i Sannas kök hihi och nu var det alldeles för längesen vi lekte hemma hos dig, vi får ha filmkväll nån helg! <3
Fick en finfin kopp av Robert i födelsedagspresent som jag har som fil och sopp kopp :).
Finfin t-shirt som jag fick av mamma som hon inte kunde ha eller som inte passade henne.
Sista Oktober så åt vi middag på ett gott ställe i stan för vi hade vart och fixat och börjat städa ur Farmor o Farfars lägenhet.

Annars i Oktober, gjorde det lite ont i mig, jag sa upp kontakten med en internetvän, vilket var ett bra val, annars hände det inte så mycket. Nästa år blir nog mer spännande får jag hoppas!

Snart kommer del 11! :)

maja.

tack! :)

2010-12-29    19:02:36    http://maajis.blogg.se/
Olga

Gud så galet söt du är!

2010-12-29    23:18:34    http://enmullvadsomheterpeter.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback