Maj 2010, del 5 av 12.

2010-12-20 | 15:32:24 | Direktlänk | Blandat | 8 Kommentarer
Åkte till Långviksmon loppis i början på Maj med Erika och har inte vart där sen dess, men nästa år nån gång ska jag åka dit! :) Inte som att man åker dit varje dag direkt då det ligger några mil utanför stan, men såhär såg jag ut den dagen och några fynd gjorde jag minns jag! :)
Man kunde börja ha tunna strumpbyxor, typ underbart!
Åt på Max med Sanna, inte ofta jag äter där alltså, gott var det! Fotograf:Sanna
Pappa och jag var på Örnexpo som är en mässa i Örnsköldsvik, det var inte så himla spännande men vi köpte god lax och mumsigt bröd! Såhär såg jag ut den dagen alltså. :)



Robert och jag satt och läste tjejtidningar och skrattade lite. Fotograf:Sanna


Gjorde fula miner också.




Tog en massa bilder utomhus igen, åh längtar till våren då man kan ta trevliga små bilder utomhus igen!




Såhär fin var jag när jag skulle åka hem till Ekomalin med Erika, det var himla fint, bara inte tänka på någonting, äta god mat och prata om allt och ingenting. Ni är så himla fina ni två! Jag minns att Malin frågade om killen jag var kär i, då hade vi inte pratat på en vecka, men jag tänkte allt löser sig väl, jag tänkte vi ska ju flytta ihop och jag ska ju söka jobb där. Det blev så aldrig som tur var. För han var ju inte den jag skulle dela mitt liv med, han och jag var så sinnessjukt olika varandra och hade ingenting att prata om och inget gemensamt kan jag tro såhär i efterhand. Jag ångrar såhär i efterhand att jag inte sökte massa jobb här och att jag inte sökte sommarjobb eller så här i Ö-vik då,för jag fanns ju inte med i hans liv, det stod aldrig någonstans att han var upptagen med mig, han frågade hans vänner om de ville följa honom till Ungern, han ville bara göra massa saker med hans vänner eller sitta vid sin dator, han var så jävla omogen och jag skiter i om du skulle läsa det här. För du var inte värd mig ändå. Jag kan hitta någon grymt mycket bättre än du.



Hittade en Bacardi Breezer i Roberts kyl som hade vart där ganska länge, men den var god! Fotograf:Sanna.

Forsättning följer! Nu ska jag läsa lite mer bloggar och sen gå och städa lite och plugga.

Puss.

Lenita

hej lisa. jag håller på och rensar bland gamla kläder hemma i eskilstuna. jag hittade en småblommig blus från monki jag tror du skulle gilla. den är i storlek 38:a och fint skick. jag har en bild på den du kan få se. om du vill ha den så får du den! :)

2010-12-20    21:17:13    http://prozac-vs-heroin.blogspot.com
Emmie

åh, den där sista klänningen, är den från h&m? jag köpte en sådan en gång, den är så himla fin! men den passade mig inte så jag fick lämna tillbaks den..:(



och tack, det är lite bättre idag. ( det är nog lite hormoner med i spelet med, brukar alltid bli pissig med pms..) kram!

2010-12-20    22:02:22    http://bakinganddreaming.blogspot.com/
catarina

hej :D

nope, inte kommenterat anonymt. men dammit - nu avslöjade du mig ändå - för jag fick dina klappar idag (a) fast det har jag inte sagt förrän nu, hehe!



<3

2010-12-20    23:24:48    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
catarina

sv. tack söti

& heh, inga såna vitaminer. mer apelsin & sånt där som är proppat med vitaminer (a) orkar inte ta nå' tillskott :p

ja, ta en titt du! (& buda. annars grrr)

HAHA, skoja.

puss<3

2010-12-20    23:46:53    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
catarina

sv. hahaha. ooops :$

HAHA. ne. du får se ist, nu fattar du säkert noll men haha.. om några dagar så märker du vad jag menar, HAHA. (a) <3

2010-12-20    23:51:49    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
ELI

Älskar din header! x)

2010-12-21    10:13:24    http://meullerphoto.blogg.se/
Rebecca

Juni var fint, du likaså! :*

2010-12-21    19:36:56    http://hallonsemla.devote.se
Skywalker.

du har så fin klädstil.

2010-12-25    12:03:06    http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback