Lördag och idag var det sista delen av Så mycket bättre. <3.

2010-12-12 | 00:33:37 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer
Ser typ värsta nere ut men ja, jag var verkligen inte på bra humör ett tag idag, men sedan blev det bättre igen. Jag blir så sjukt less. Varför. Jag höll nästan på att börja gråta. Så arg och irriterad blev jag. Hej världens skönaste klädsel idag igen och den där tröjan är så himla stor och mysig. Älskar den! Ett superbra traderaköp helt enkelt och hej kläder som hänger på tork.


Målade naglarna sommarröda också, för färgen heter sommarröd hihi! :). Borde verkligen färga håret nån gång också när jag orkar.
Stora sköna kläder är trevligt att bara mysa runt hemma i! :) Typ det bästa som finns!
Nu ska jag inte skriva värsta långa texten här, men jag hade ju kunnat haft en bättre lördag. Men den var helt okej ändå, för min pappa och mamma är de allra bästa. <3.  Nu ska jag kanske se på Julkalendern som jag inte sett idag, läsa bloggar och så innan jag hoppar i säng. I morgon ska jag upp tidigt, har lovat pappa och mamma att hälsa på farmor och farfar, måste hjälpa pappa att bära lite saker och sådär också. Man är ju en snäll och hjälpsam dotter, när jag bor hemma liksom. Fast jag är alltid snäll, förutom när jag är på dåligt humör, då kan jag vara riktigt jobbig. Hehe. Eller ja när jag är hungrig, kan jag vara riktigt jävlig ibland hahaha! :(

Men förutom det i morgon blir det ju lite annat också som att göra klart en uppgift som  verkligen måste bli klar och lite sånt där. Hoppas min söndag blir bättre än idag i alla fall.

NICOLINA

Måste bara säga att din header är sockersöt!

2010-12-12    00:41:43    http://nicolinaslillaskrivbok.blogg.se/
m

(älskar din tröja och din nya header).

<3

2010-12-13    13:39:31    http://tuvatrasslig.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback