Jag bloggar som tusan och hej nyfärgat hår, bättre bilder kommer sen, nu är det brunare och myspys i pyjamas.

2010-12-28 | 01:22:28 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Gos i soffan och idag borde jag ha pluggat mer än jag gjorde, skrivit brev och idag sov jag för länge. Nu borde jag sova.
Fint nagellack! Idag fick jag hem ett gult som jag köpt för 6 kr på tradera också.
Soffmys och jag såg en supermysig och bra film ikväll Imagine me &you den borde ni se! Supermysig och fin :).
Jag vet nu blir det massa bilder och massa blogginlägg. Men så kan det gå ibland! :) Puss!
Imagine me &you

Erika

Snygg färg.

Jag köpte chokladbrun toning igår så ska be Mats färga mitt hår någon dag =)



Sv. Ja, det var ett mms jag skickade =)

2010-12-28    10:31:33    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback