Februari 2010, del 2 av 12.

2010-12-19 | 16:08:43 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Posade i fina strumpbyxor, har dock typ aldrig använt dom, måste göra det till våren! :)
En dagens klädsel, en gosig sådan! :)



Sen blev det alla hjärtans dag och den firade jag utan pojken jag var kär i, jag har för mig att jag skickade kärleksbrev hem till honom till Alla hjärtans dag, jag skickade en hög med kärleksbrev till honom men vad fick jag för det? Ingenting. Den här killen var inte värd mig.



Hade fina kläder på mig, fast den här klänningen är dock supertajt, men jag vill inte sälja den, fast någon dag kanske jag måste, men jag kan faktiskt ha den på mig än fast den är lite liten vid brösten men äsch!



Bakade smaskiga Kladdkaksmuffins som jag måste baka snart igen, var ett tagsen! Jag såg att jag hade fått ett sms på alla hjärtans dag av den där killen jag var kär i, hade lagt upp på bloggen. Skulle egentligen vilja radera alla kärleksinlägg med honom, men, det är ju en kärlekshistoria som inte kanske var så bra, men man behöver ju inte radera det som vart ändå.



Nytvättat hår är det allra bästa!



Gosiga kläder är det bästa och här är vår gamla soffa som inte finns längre.



Fick en fin spegel bara sådär av min fina mamma.



Kände mig snygg en dag och den här dagen skulle jag nog träffa Emilia tror jag.

Februari var nog inte en så himla spännande månad tror jag.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback