En liten lista om mitt 2010 innan jag går och pluggar typ hela dagen.

2010-12-30 | 14:10:16 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer

♦ Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag vet inte, men röstat till Riksdagsvalet men det gick dock inte som jag ville, vart på fotomässa, vart på Gatufestivalen, för där hade jag aldrig vart förut, sen vet jag inte. Det här året har inte vart så speciellt.

 

Har du några nyårslöften?

De kommer jag väl på i morgon isåfall :). Men jag ska inte ha några löften, de kan man aldrig hålla, utan saker som jag ska hålla ska jag ha istället. Vara bättre på att ta tag i saker!

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, men de blev på smällen! :)

 

Vilka länder besökte du?

Inget land :(.

 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Inga speciella. Oj, vilket roligt år jag har haft. Hehe.

 

Vad var din största framgång 2010?

Jag vet inte om jag haft någon framgång, men så känner jag mig nere så jag vet inte vad jag ska skriva heller. Men jag kanske har blivit ännu modigare. Slutat bli kär så himla lätt. Det är ju en bra grej i alla fall.

 

Största misstaget?

Att jag vart lite dålig på att ta tag i saker som behövts ta tag i.

 

Bästa köpet?

Den här klänningen:

 

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder och fika kanske.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Massor tror jag väl.

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Vet inte, men några stycken i alla fall!

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Vet inte. Lite gladare kanske.

 

Vad önskar du att du gjort mer?

tagit tag i viktiga saker lite snabbare,rest mer, träffat mer fina människor.

 

Favoritprogram på TV?

Våra vänners liv, I Anneli, Bonde Söker Fru haha, Ingen bor i  Skogen med mera.

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Var hemma bara.

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Färgglatt och gosigt!

 

Den bästa nya personen du träffade?

Träffade flera nya personer, men Jose var en finfin person som jag träffade.

 


Linda Lundin

Ville bara smita in och önska ett Gott Nytt År. Jag och karln sticker ner till Sthlm, tar in på hotell och firar ut året på Wallmans Salonger.

2010-12-30    18:10:43    http://lovely-lindsey.blogspot.com
Louise

Oh, din nya design är urfin! Gillar headern hur mycket som helst!



Jag tror nog du haft ett bra år, fast det är ju så svårt att minnas vad son varit det bästa när man liksom.. måste minnas det.



sv: Tack så jättejättemycket! kram, och gott nytt år! <3

2010-12-31    13:50:49    http://andvari.blogg,se/
Tommy

trevlig läsning! fina bilder.



gott nytt år!

2010-12-31    15:13:28    http://agnoslibertine.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback